۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۳۷۸۷۵
امام جمعه بابلکنار:

ماهیت و عنصر مهم قدرت انقلاب اسلامی در حمایت از مظلومان است

حجت الاسلام بابائیان ماهیت انقلاب اسلامی و عنصر مهم قدرت را در حمایت از مظلومان بیان کرد و گفت: توقیف روزنامه های ارزشی و فشار بر رسانه های انقلابی موجب خوشحالی نظام خبیث تروریست پرور آل سعود و دشمنان انقلاب می شود و نشان دهنده عقب نشینی مسؤولان کشور در برابر تهدیدهای دشمنان است.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امشب در جمع فرهیختگان فرهنگی، در مسجد جامع شهر مرزیکلا با انتقاد از فشار دولت به رسانه های انقلابی، گفت: ایجاد هیاهو و جنجال بابت درج سخنان رهبر انصارالله در پاسخ به جنایت های آل سعود و نظام پادشاهی امارات علیه ملت مظلوم یمن در یکی از روزنامه های رسمی کشور و متعاقب آن دستور توقیف روزنامه را نمی توان با شعار آزادی رسانه ها در این دولت مطابق دانست.

وی افزود: چارچوب و شاخص های امنیت ملی توصیفی دولت را باید در قاعده خالی بودن خزانه در هنگام مذاکرات هسته ای باید سنجید که به جای حضوری قدرتمندانه در برابر دشمن دم از فلج بودن اقتصاد کشور می زدند.

مسؤول پیشین نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دریایی سپاه با درخواست در خصوص تجدید نظر در نگاه به امنیت ملی در دولت، خاطرنشان کرد: حمله به سپاه به عنوان بخش مهمی از نیروهای مسلح و تامین کننده امنیت کشور و دادن مدال به افرادی که قدرت نظامی کشور را در مقابل آمریکا هیچ می انگاشتند، باید در چارچوب خطای راهبری تشخیص امنیت ملی در نگاه تصمیم گیران اجرایی کشور دانست.

وی خواستار نگاه صحیح به جایگاه استراتژیک نظام جمهوری اسلامی و عناصر مهم قدرت کشور شد و تصریح کرد: شبکه بی بی سی به عنوان سخنگوی رسمی دولت سلطنتی انگلیس نخستین رسانه ای بود که علیه روزنامه کیهان به جنجال آفرینی پرداخت و متاسفانه برخی ها در داخل کشور همان خط را دنبال کردند.

حجت الاسلام بابائیان ماهیت انقلاب اسلامی و عنصر مهم قدرت را در حمایت از مظلومان بیان کرد و گفت: توقیف روزنامه های ارزشی و فشار بر رسانه های انقلابی موجب خوشحالی نظام خبیث تروریست پرور آل سعود، رژیم صهیونیستی و استکبار می شود و نشان دهنده عقب نشینی مسؤولان کشور در برابر تهدیدهای دشمنان است.

وی ادامه داد: به جای پاسخی قدرتمندانه و مستحکم به رژیم کودک کش و جنایت کار آل سعود، اعمال فشار بیشتر بر افراد انقلابی در کشور موجب ترغیب دشمن به افزایش رفتارهای تهاجمی علیه انقلاب و جریان مقاومت در منطقه می شود.

استاد حوزه علمیه با توصیه به مسؤولان کشور برای توجه به مردم و خدمت رسانی به آن ها، گفت: به جای پنج سال توجه به مذاکرات هسته ای و انتظار محصول از درخت برجام، اگر به اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی در کشور توجه می شد، شرایط ما به گونه ای دیگر بود.

وی تاکید کرد: اگر بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبارزه با مفسدان اقتصادی و حل رکود در کشور با جدیت عمل می شد، مردم بیشتر به نظام اسلامی و دولت دلگرم می شدند.

حجت الاسلام بابائیان اظهار داشت: مشکلات جامعه را عدل حل نمی کند، بلکه آنچه چاره ساز و رفع کننده مشکلات در کشور می شود، قیام به عدل است./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات