۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۳۹۲۹۸
امام جمعه بابلکنار:

تفکر بسیجی سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است

امام جمعه بابلکنار با بیان این مطلب که تفکر بسیجی سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است، گفت: خنثی شدن توطئه های دشمنان و تقویت پایه های نظام اسلام از ثمره های بسیج و حضور بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب است.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امشب در جمع بسیجیان در مسجدجامع شهر مرزیکلا با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امام راحل با فرمان تشکیل بسیج، مردمی بودن نظام اسلامی و حضور همه جانبه نیروهای مومن و متعهد را برای حفاظت و صیانت از انقلاب تامین کرد تا این نهال نوپا در طول مسیر انقلاب رشد کند و به بالندگی برسد.

وی افزود: شجره طیبه بسیج امروز به درختی تنومند و با برکت تبدیل شده است که از ثمره و میوه های آن گروه های مختلف در جبهه مقاومت در سراسر منطقه بهره مند هستند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بابلکنار با بیان این مطلب که تفکر بسیجی سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است، اظهار داشت: خنثی شدن توطئه های دشمنان و تقویت پایه های نظام اسلام از ثمره های بسیج و حضور بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب است.

وی ادامه داد: تفکر بسجی اصلی ترین مولفه اقتدار و ایستادگی ما در برابر دشمنان است و بسیاری از مشکلات امروز کشور فاصله گرفتن برخی از تفکر بسیجی به وجود آمد.

حجت الاسلام بابائیان بسیج را پرچمدار اسلام ناب محمدی و مکتب امام راحل در عصر کنونی دانست و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی اساس شکل گیری جبهه مقاومت است و اگر این تفکر در میان مسؤولان به اجرا در بیاید، دشمن جرات تعدی و تجاوز به کشور ما را نخواهد داشت.

وی با تبریک نابودی داعش و پیروزی جبهه مقاومت، تصریح کرد: با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش در دو کشور سوریه و عراق، پرچم این گروه آمریکایی صهیونیستی پایین آمد و پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه توسط جبهه مقاومت موجب سرور و شادمانی در میان مردم منطقه شد.

استاد حوزه علمیه گسترش تفکر بسیجی و شکل گیری گروه های مقاومت مردمی را از علت اصلی پیروزی علیه داعش بیان کرد و گفت: پیروزی خجسته فروپاشی گروهک تروریستی داعش تحقق وعده نصرت الهی علیه کفر و مجاهدت در برابر دشمنان خدا بود که با رمز ایمان و وحدت بر اساس ایمان الهی و عنایت های اهل بیت(ع) محقق شد.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از رزمندگان در مبارزه با عناصری تروریستی و تکفیری در عراق و سوریه، خاطرنشان کرد: طومار داعش که روزگاری سودای تصرف همه کشورهای اسلامی و نابودی اماکن مقدس و حرم های شریف اهل بیت(ع) را در سر می پروارند به اراده الهی و مجاهدت ورزمندگان اسلام در هم پیچیده شد.

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت مرهون هدایت های ولی امر مسلمانان جهان، امام خامنه ای و با ایستادگی  و پایداری در کنار گسترش تفکر بسیجی و رهبری نظامی فرمانده شجاع مانند سردار سلیمانی محقق شد که رهبری رزمندگان مجاهد عراقی، سوریه ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی و ایرانی را بر عهده داشت./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات