۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۳۹۸۷۶
امام جمعه بابل:

دشمن از فراگیر شدن الگوی بسیج در جهان اسلام وحشت دارد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به وحشت دشمن از فراگیر شدن الگوی بسیج در منطقه و جهان اسلام، گفت: بسیج مدل خاص و ویژه انقلاب اسلامی است که امروز همراه با گفتمان مقاومت اسلامی، در سراسر کشورهای مقاومت منطقه بومی سازی شد و نابودی داعش را فراهم کرد.
امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج امام جمعه بابل بازدید نمایشگاه بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج شهرستان بابل در مصلای بزرگ این شهرستان با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج مجموعه ای از نیروهایی مومن، ولایی و خدمتگزار است که همه توان خود را در راه حفظ و نگهداری انقلاب و نظام اسلامی صرف می کند.

وی افزود: امام راحل با هوشمندی و درایت بالای خود نهال بسیج را در دل انقلاب کاشت و امروز شاهد بالندگی و ثمردهی این شجره طیبه بعد از 4 دهه از انقلاب اسلامی هستیم.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل بسیج را نیرویی خدمتگزار و بی نظیر در تاریخ دانست و تاکید کرد: بسیج از دل مردم برخاست و نیروی آماده، پرشور و ولایی محسوب می شود که در هر عرصه برای دفاع از انقلاب و اسلام آماده اجرای فرمان ولی فقیه است.

وی ادامه داد: بسیجی در هر صنف، قشر و در جایی که حضور دارد، آماده اجرای فرمان رهبری است تا هیچ تهدید انقلاب و نظام اسلامی را خطر ساز برای کشور نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عرصه های فعالیت بسیج پرداخت و تاکید کرد: بسیجیان در دفاع مقدس با ایثار،  فداکاری و جانفشانی سینه خود را سپر آماج گلوله های دشمن قرار دادند تا به انقلاب و اسلام آسیبی نرسد.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس، بسیجیان در عرصه سازندگی، فرهنگی و نیز در قالب مدافعان حرم حضوری جدی داشتند تا بقای انقلاب و کشور اسلامی ما تامین شود.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل با بیان این مطلب که رضایتمندی الهی و رهبر انقلاب اسلامی از دیدگاه بسیج پاداش تلاش های آنان است، تصریح کرد: بسیج مراقب است که هیچ خاری به پای اسلام و انقلاب اسلامی نرود و در صورت هر تهدید به صورت خودجوش و با تمام قوا حاضر می شود و دشمن از این آمادگی و حضور در صحنه بسیجیان وحشت دارد.

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه سازمان بسیج مستضعفان برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور، گفت: یکی از نهادهای فعال که به صورت خودجوش و جهادی در عرصه کمک به مردم زلزله زده حضور پیدا کردند، بسیجیان بودند و امروز هم شاهد اعلام آمادگی آن ها برای بازسازی و کار جهادی در قالب بسیج سازندگی برای بازسازی این مناطق هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به برخی آسیب ها در سازمان بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: نباید مجموعه سازمان بسیج را درگیر تکلف اداری و محدود شدن در قالب های سخت بی تحرک در ساختار اداری کرد زیرا بی تحرکی آفت بزرگی برای مجموعه جوشان و پرتحرکی مانند بسیج است.

وی ادامه داد: بسیج مدل خاص و ویژه انقلاب اسلامی است که امروز همراه با گفتمان مقاومت اسلامی، در سراسر کشورهای مقاومت منطقه بومی سازی شد.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل به پیروزی اخیر جبهه مقاومت و نابودی سازمان داعش، اظهار داشت: محو داعش در پرتو فرهنگ بسیجی صورت گرفته است زیرا بسیج مردمی عراق و سوریه محور پیروزی بر داعش با الگوگیری از مدل موفق بسیج مستضعفان در کشور ما پدید آمد.

وی خواستار توجه مسؤولان به فرهنگ بسیجی و استفاده از توان بسیج در عرصه های مختلف کشور شد و گفت: برای مقابله با دشمنان و ایستادگی در برابر آن ها و پیشرفت در میان همه فشارها، نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم تا موفقیت ما تضمین شود./1313/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات