۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۰۱۰۷
چمران:

بسیجی نیروی آتش به اختیار مومن و جهادگر است

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام بسیجی را یک نیروی آتش به اختیار مومن و جهادگر بیان کرد و گفت: فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی برنده ترین و موثرترین سلاح در جمهوری اسلامی است که در کنار ایجاد امنیت و گره گشایی از بسیاری مشکلات کشور، پیشرفت و عزت را برای ما به ارمغان آورد.
همایش گفتمان انقلاب در بابل همایش گفتمان انقلاب در بابل همایش گفتمان انقلاب در بابل همایش گفتمان انقلاب در بابل همایش گفتمان انقلاب در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، مهدی چمران، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام امشب در مراسم بسیج و گفتمان انقلاب اسلامی در بابل با اشاره به تلاش های دشمنان و فشارهای غرب بعد از برجام، گفت: دشمنان از طریق رسانه های خود و برخی از مسؤولان اروپایی، زمزمه مذاکره بر سر مسائل دفاعی و موشکی ایران را مطرح کردند تا یک برجام دیگر را در حوزه موشکی بر ما تحمیل کنند.

وی افزود: مسؤولان در نظام اسلامی همه متحد و منسجم هر گونه مذاکره بر مسائل دفاعی را مردود می دانند و حاضر به هیچ گونه مذاکره در این خصوص نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت و جایگاه امنیت ملی، تاکید کرد: مذاکره بر روی امنیت ملی معنا ندارد و هیچ کشوری در دنیا حاضر به مذاکره در این خصوص نیست زیرا امنیت بالاترین جایگاه و اهمیت را در هر کشوری دارد.

وی با اشاره به عهدشکنی آمریکا در برجام، تصریح کرد: آمریکا که بارها غیر قابل اعتماد بودن، رفتار دشمنانه و خصمانه آن برای ملت ما ثابت شده است، در موضوع برجام هم با نقض صریح آن، عدم پایبندی خود را به اصول بین المللی و توافق پذیرفته شده به اثبات رساند.

چمران فرهنگ بسیجی و روحیه جهاد را برنده ترین و موثرترین سلاح در جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: شهادت طلبی و روحیه ایثار و فداکاری ملت ما ما را از گردنه های مهمی مانند دفاع مقدس عبور داد و امروز در بالاترین جایگاه و امنیت قرار داریم.

رییس پیشین شورای اسلامی شهر تهران هراس دشمن را از حضور در صحنه و روحیه شهادت طلبی ملت ایران بیان کرد و گفت: برای ایستادگی و استحکام قدرت نرم نظام اسلامی، باید روحیه شهادت طلبی در بین جامعه ما تقویت شود.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیج در طول نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیجی کار و خدمت در نظام اسلامی را با روحیه جهادی انجام می دهد و این روحیه جهادی و اخلاص موجب جهش های بزرگی در کشور شده است و باید این روحیه و ظرفیت مهم در عرصه هایی مانند صنعت، اقتصاد، کشاورزی و ایجاد اشتغال در کشور به کارگیری شود.

چمران روزمرگی را مهمترین آفت در یک جامعه انقلابی بیان کرد و افزود: برای جبران عقب ماندگی های تاریخی نیازمند یک جهش بزرگ و تلاش همه جانبه هستیم و دستاوردهای بزرگ کشور در حوزه های هسته ای، پزشکی، نانو و موشکی از روحیه جهادی به دست آمده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن ایران در برخی از دانش های مهم جهان در بین 10 کشور دنیا، گفت: بسیجی یک نیروی آتش به اختیار مومن و جهادگر است که هر جا احساس کند که اسلام و انقلاب به وجود او نیازمند است با همه توان وارد می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حفظ و تقویت روحیه بسیجی کارگشای بسیاری از معضل ها و مشکلات در کشور است که نه تنها موجب حل مسائل سخت در کشور می شود بلکه پیشرفت، توسعه و عزت را برای ما به ارمغان خواهد داشت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برخی از خانواده های شهدا به ویژه خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل شد./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات