۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۴۰۲۴۹
امام جمعه بندپی غربی:

بسیج در صحنه های سخت انقلاب گره گشا و پیش قدم است

استاد حوزه علمیه بسیج را گره گشا و پیش قدم در صحنه های سخت بیان کرد و گفت: بسیجی یک نیروی سیال، جوشان و فعال است که کارآمدی آن از تلاش و مجاهدت برای کسب قله های بزرگ تاریخ به دست آمده است.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امروز در جمع بسیجیان شهر خشرودپی با تبریک دهه فجر، گفت: بسیج ثمره نفس قدسی امام راحل بود که برکت های بسیار زیادی را نصیب نظام اسلامی و ملت ما کرد.

وی ادامه داد: بسیجی به حق لشکر مخلص خداوند متعال است که همه توان خود را برای دفاع از حریم اسلام و میهن عزیزمان به کار بست و تعداد بالای شهدای بسیجی در طول حیات انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس نشانه ای از این حضور و آمادگی است.

استاد حوزه علمیه بسیج را گره گشا و پیش قدم در صحنه های سخت بیان کرد و اظهار داشت: بسیجی یک نیروی سیال، جوشان و فعال است که کارآمدی آن از تلاش و خیزش بلند برای کسب قله های بزرگ تاریخ به دست آمده است.

وی افزود: بسیجی نیرویی جهادی و حاضر همیشه در صحنه است که سستی و تنبلی در قاموس آن راه ندارد.

حجت الاسلام حاجی زاده به تنوع فعالیت های بسیج و خدمات گسترده آن پرداخت و تصریح کرد: بسیج در مقابله با گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و بعد از آن در دفاع مقدس و در جبهه های جنگ حضوری فعال و چمشگیر داشت و مجاهدانه از کیان نظام اسلامی دفاع کرد.

وی تاکید کرد: حضور بسیج در عرصه سازندگی و رفع محرومیت در قالب بسیج سازندگی، خدمات شایانی را به ویژه در نقاط محروم ارائه کرد و باید این روحیه بسیجی در همه عرصه ها نمود و ظهور پیدا کند.

امام جمعه بندپی غربی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در مقابله با گروهک های تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع)، گفت: بسیجیان با حضور در کشورهای عراق و سوریه، فرهنگ بسیجی را در این کشورها منتقل کردند و امروز تاسیس بسیج مردمی عراق به نام حشدالشعبی و در سوریه به نام جیش الشعبی  دستاورد فرهنگ بسیجی است.

وی حضور بسیجیان از نسل های جدید انقلاب را یک موهبت بیان کرد و اظهار داشت: شهدای جوان بسیجی مدافعان حرم، ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و ما به وجود این شهدا و ایثارگران و تداوم این حضور افتخار می کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با تقدیر از خدمت بسیجیان در کمک به زلزله زدگان غرب کشور، خاطرنشان کرد: حضور پرشور بسیجیان برای حضور و خدمت رسانی به حادثه دیدگان غرب کشور، موجب کاهش دردها و مصیبت زدگان شد و ما آمادگی بسیجیان را برای بازسازی امکان حادثه دیده و تامین سرپانه برای زلزله زدگان را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بسیجی در عصر غیبت، نیرویی مهدوی است که خود، خانواده و محیط پیرامون را برای ظهور امام عصر(عج) و یاری آن حضرت آماده می کند./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات