۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۵۴۰۳۴۴
آیت الله صدیقی:

هدایت داهیانه رهبری سبب پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش شد

امام جمعه موقت تهران رهبر معظم انقلاب را عامل اقتدار مستضعفان عالم دانست و تأکید کرد که رهبری های داهیانه ایشان سبب پیروزی مقاومت اسلامی بر تروریست های تکفیری شد.
 آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امشب در مراسم عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران در میان زائران و مجاوران شهر مقدس قم در شبستان کربلای این مسجد مقدس به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به زلزله اخیر در غرب کشور و کمک رسانی به بازماندگان این واقعه، اظهار داشت: آحاد ملت برای کمک رسانی به آسیب دیدگان و بازماندگان این حادثه جانسوز، متحد شدند.

وی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی نباید تنها منتظر کمک دیگران بود و فقط نظاره گر باشیم، تصریح کرد: شیعیان در امر کمک رسانی همیشه خط شکن بوده و در خط مقدم این امور هستند.

آیت الله صدیقی در بخش دیگر سخنان خود به اصل ذوب شدن مؤمن در امامت اشاره کرد و ادامه داد: کسی که ذوب در امام شود، دارای عزت و آبروی ویژه شده و به امام دیگران تبدیل می شود.

وی در تشریح ویژگی های مؤمن مطیع امام زمان(عج)، ابراز داشت: مؤمن حقیقی هوا و هوس ندارد، ریاست او را به بدمستی نمی کشاند و همواره در برابر خداوند در حالت شرمندگی  قرار دارد؛ مؤمنی که خود را نوکر امام عصر(عج) بداند، از شهرت فرار می کند.

امام جمعه موقت تهران رهبر معظم انقلاب را نمونه بارز و برجسته مطیع امر امامت عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب را در اوج فتنه و در خطبه نماز جمعه مشاهده کردید که ایشان سربازی خود را در برابر امام زمان(عج) اعلام کردند و فرمودند، «مولای من، جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرويی هم دارم كه اين را هم خود شما به ما داديد».

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عامل اقتدار مستضعفان عالم هستند، تأکید کرد: خداوند به دست ایشان پیروزی بر داعش را عطا کرد؛ در روزهای نخست که داعش به وجود آمد و سوریه در حال سقوط بود، ایشان سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله را مأمور به حفظ سوریه کردند؛ بنابراین رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب سبب پیروزی مقاومت اسلامی بر تروریست های تکفیری شده است.

آیت الله صدیقی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان(عج) نبودند تا به حال گرگ ها این مملکت اسلامی را به تاراج برده و دریده بودند؛ ایشان مطیع امر مولا هستند و خود را مطیع حضرت حجت(عج) می دانند./۸۴۰/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات