۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۳۳۵
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

استکبار جهانی از اقتدار و ایمان جبهه مقاومت وحشت دارد

حجت الاسلام حسینی‌نژاد با بیان این که استکبار جهانی از اقتدار و ایمان نیرو‌های مقاومت وحشت دارد، گفت: استعمارگران امکانات بسیاری برای جنگ با کشور‌ها دارند اما به خوبی می‌دانند که توان مبارزه با مقاومت را نخواهند داشت.
حجت الاسلام حسینی نژاد

حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسینینژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریستهای تکفیری وهابی داعش، بیان داشت: بیتردید مرجعیت بود که نیروهای مردمی حشدالشعبی را ایجاد و مقاومت در سوریه، عراق و لبنان را تقویت کرد.

حجت الاسلام حسینی‌نژاد با بیان این که مرجعیت همواره در برابر ظالمان و ستمکاران ایستادگی کرده و حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده است، اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همراهی رهبرمعظم انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید بر لزوم مقابله با رژیم جعلی اسراییل تأکید کردند تا در نتیجه مقاومت لبنان برای دادخواهی مظلومان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل شد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: بسیجی که مرجعیت در ایران ایجاد کرده بود، در هشت سال جنگ تحمیلی با اقتدار کامل در برابر نیروهای بعثی صدام ایستادگی کرد و آنها را از خاک کشور عقب راند.

وی خاطرنشان کرد: نقش مرجعیت برای مقابله با جریان داعش توانست گروه‌های مختلفی از جمله نیرو‌های حشد‌الشعبی از عراق، مدافعان حرم زینبیون از پاکستان، مدافعان حرم فاطمیون از افغانستان، مدافعان حرم سپاه قدس از ایران برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری وهابی داعش بسیج کند.

حجت الاسلام حسینی‌نژاد گفت: اعتقاد عمیق مردم به ولایت، ظهور و بروز عملی در جوامع دارد، چرا که مردم تبعیت از مراجع در مبارزه با دشمنان اسلام را به منزله مبارزه و شهادت در رکاب رسول خدا(ص) میبینند.

وی افزود: این همان چیزی بود که ما در جنگ تحمیلی مشاهده کرده بودیم. اگر روحیه جوانانی همچون شهید حججیها نبود انقلاب اسلامی ایران به چنین موفقیتهایی در برابر دشمنان اسلام به دست نمیآورد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب  با بیان این که امروزه بیشترین ترس آمریکا و اسراییل از قدرت، اقتدار و ایمان نیرو‌های مقاومت و بسیجیان است، عنوان کرد: استعمارگران امکانات بسیاری برای جنگ با کشور‌های گوناگون دارند اما به خوبی می‌دانند که توان مبارزه در برابر بسیجیانی که از مرجعیت پیروی می‌کنند، نخواهند داشت./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات