۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۴۲۱۲۳
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مدیران به کار برای خدا و اقدامات جهادی باور داشته باشند

آیت الله توکل با تاکید بر گماردن مدیران جهادی و انقلابی برای خدمت به مردم، گفت: باید مدیر در نظام اسلامی به کار برای خدا و به صورت جهادی باور داشته باشد و در مقابل فساد و رانت به شدت بایستد.
 آیت الله توکل گشایش دفتر آیت الله توکل در بابل گشایش دفتر آیت الله توکل در بابل گشایش دفتر آیت الله توکل در بابل گشایش دفتر آیت الله توکل در بابل گشایش دفتر آیت الله توکل در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، طی مراسمی به مناسبت میلاد پیامبراعظم(ص) و امام صادق(ع) دفتر آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بابل آغاز به کار کرد.

در این مراسم آیت الله سید رحیم توکل با اشاره به جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی نقشی تعیین کننده و مهم را برعهده دارد و در بالاترین سطح نظام تقویت کننده جایگاه ولایت فقیه است.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری باید با رصد رویدادها و نگاهی تیزبین امور جاری مردم به ویژه در خصوص نقش محوری دین در حوزه تصمیم گیری را مورد پیگیری قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که تمام تلاش مسؤولان در نظام اسلامی برای کارآمد نشان دادن دین در حوزه زندگی و تقویت نظام اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: عزل و نصب ها و گماردن مسؤولان اجرایی در نظام اسلامی باید منطبق با آرمان ها و شاخصه های یک مسؤول در نظام اسلامی و بر اساس شایسته سالاری باشد و نباید مردم بابت گماردن مسؤولی ضعیف و ناکارآمد در نظام اسلامی احساس نگرانی کنند.

وی ادامه داد: مردم با علما و روحانیت ارتباط ویژه دارند و آن ها را ملجأ و پناهگاه خود می دانند و از این رو تاسیس دفتر ارتباط مردمی برای گره گشایی از مشکلات مردم و رصد دقیق تر اوضاع جامعه و گسترده تر شدن ارتباط با بدنه مردم است.

آیت الله توکل تک روی و یک سونگری را مانع پیشرفت و نارضایتی در مردم دانست و تصریح کرد: متاسفانه عدم دقت در گزینش مدیران و انتصاب بر اساس منافع جناحی و باندی مانع جدی توسعه در بسیاری از حوزه ها شده است و باید منافع عمومی جایگزین منافع فردی و جناحی شود.

وی با تاکید بر گماردن مدیران جهادی و انقلابی برای خدمت به مردم، اظهار داشت: باید مدیر در نظام اسلامی به کار برای خدا و به صورت جهادی باور داشته باشد و در مقابل فساد و رانت به شدت بایستد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس خبرگان مطالبات رهبر معظم انقلاب را در حوزه آسیب های اجتماعی، رفع مشکلات مردم با جدیت پیگیری می کنند و همه مسؤولان اعم از مسؤولان کشوری و استانی باید اهتمام خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم به کار ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل نیز در این نشست از آیت الله توکل به عنوان یک عالم انقلابی و ولایی یاد کرد و گفت: آیت الله توکل به لحاظ شخصیت برجسته علمی و انقلابی افتخار حوزه علمیه و به ویژه منطقه مازندران محسوب می شود و همواره در سنگر نخست دفاع از ولایت حاضر و آماده است.

وی ادامه داد: گشایش دفتر ارتباط مردمی آیت الله توکل رویداد مبارکی است که ارتباط مردم را با ایشان تسهیل می کند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات