۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۴۲۱۵۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل:

رژیم صهیونیستی در سونامی خشم مسلمانان نابود می شود

حجت الاسلام جانی روشن گفت: آمریکا با اعلام رسمی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، سونامی جدیدی را با شعله های خشم انتفاضه بر انگیخت که به زودی تار و پود رژیم جعلی صهیونیستی را خواهد سوزاند و اثری از این رژیم جعلی باقی نخواهد ماند.
محمد جانی روشن

حجت الاسلام محمد جانی روشن، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با محکوم کردن اقدام آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس، گفت: این اقدام احمقانه آمریکا موجب اتحاد جهان اسلام و فریاد یکصدا برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش کردند تا موضوع اشغال فلسطین و قدس شریف از مساله نخست جهان اسلام به یک موضوع فرعی تبدیل شود و طرح های و برنامه های مختلفی از جمله جنگ های داخلی در جهان اسلام را پدید آوردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل یکی از علت های به وجود آوردن گروهک های تروریستی نظیر داعش را تضعیف جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا، همه جهان اسلام را زمانی منسجم و متحد کرد که به لطف ایستادگی جبهه مقاومت شاکله دولت خودخوانده داعش فرو ریخته است.

وی ادامه داد: آمریکا با اعلام رسمی برای بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، سونامی جدیدی را با شعله های خشم انتفاضه بر انگیخت که به زودی تار و پود رژیم جعلی صهیونیستی را خواهد سوزاند.

حجت الاسلام جانی روشن با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری برای نابودی رژیم صهیونیستی در کمتر از 25 سال آینده، تاکید کرد: اقدام آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس، برنامه های بلند مدت استکباری برای تفرقه در میان گروه های مقاومت فلسطینی و کشورهای اسلامی را کاملا بر هم زد.

وی با اشاره به شعار بلند نظام اسلامی در حمایت از آرمان های ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: غده سرطانی رژیم صهیونیستی که بر اساس خونریزی، اشغال و کودک کشی بنا نهاده شده است تنها با ابزار زور و تیغ جراحی جریان مقاومت از دل امت اسلامی کنده می شود و امروز همگان باطل بودن جریان سازش را دریافتند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم ایران را مهمترین حامی ملت فلسطین و آزادی قبله نخست مسلمانان بیان کرد و گفت: نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل، موجب زنده ماندن حقیقت فلسطین و آرمان بلند نابودی رژیم صهیونستی در میان امت اسلامی شده است و امروز ندای رهایی فلسطین و محو رژیم جعلی اسرائیل نه تنها در میان امت اسلامی، بلکه در میان جامعه غربی هم شنیده می شود.

وی با دعوت از آحاد جامعه اسلامی برای راهپیمایی سراسری برای محکوم کردن اقدام دولت آمریکا برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، تاکید کرد: فردا تمام امت اسلامی و به تبع آن مردم مومن و خداجوی ایران بعد از اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور فریاد حمایت از قدس شریف و محکوم کردن اقدام آمریکا را سر خواهند داد./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات