۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۴۴۷۰۳
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان مورد توجه مسؤولان قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تاکید بر لزوم رسیدگی به امور جوانان، گفت: آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان باید موردتوجه مسؤولان واقع شود.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در دیدار معاون سامان‌دهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره درصدد آسیب‌رسانی به این نظام هستند و دراین‌باره توطئه‌های فراوانی دارند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان مدیران آینده این نظام هستند خاطرنشان کرد: جوانان به آسیب‌های موجود در اجتماع توجهی ندارند و این مهم زمینه‌ساز نفوذ توطئه‌های دشمنان به این قشر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اسلام همواره به قشر جوان توجه ویژه‌ای دارد افزود: امروز مسؤولان نظام موظف هستند به این قشر توجه کنند و نسبت به رفع معضلات اجتماعی از آنان اقدامی اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه ترویج اخلاق و فرهنگ ورزشی بین جوانان می‌تواند نقش مؤثری در ترویج اخلاق اسلامی نیز داشته باشد یادآور شد: مراکز دانشگاهی و همچنین مدارس کشور نیز باید نسبت به ترویج اخلاق اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی مسأله اخلاق را مهم‌ترین نکته برای کاهش معضلات اجتماعی دانست و گفت: اخلاق مهم‌ترین رکن تربیت فرزندان در سایه اسلام است و این مهم نقش ویژه‌ای در این عرصه دارد.

وی ابراز داشت: تربیت جوانان مؤمن و انقلابی تمامی توطئه‌های دشمن را برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز نابود می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه روحیه ورزشی می‌تواند جوانان را از آسیب‌هایی مانند اعتیاد دور کند تصریح کرد: ورزش افزون بر سلامت جسم تأمین‌کننده سلامت روح نیز است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات