۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۴۷۵۹
معاونت آموزش‌های کاربردی حوزه برگزار می‌کند؛

دوره جدید آموزش‌های کاربردی و مهارتی ویژه طلاب برادر

دوره های آموزشی کاربردی و مهارتی ویژه برادران طلبه به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه برگزار می شود.
درس

حجت الاسلام سیدعبدالمطلب موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره های کاربردی و مهارتی از سوی مرکزآموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه گفت: این دوره ها در رشته های تربیت مربی قرآن کریم مفاهیم و ترجمه و تربیت مربی فقه کاربردی روش بیان احکام برگزار می شود.

کارشناس آموزش مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه  ادامه داد: تربیت مربی قرآن کریم روخوانی و روانخوانی، دوره تربیت مربی نهج البلاغه، دوره خوشنویسی خط تحریری و دوره آشنایی با نجوم از دیگر رشته های ارائه شده در دوره های مهارتی است.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره های آموزشی کاربردی و مهارتی حوزه علمیه اظهار کرد: این دوره ها ویژه طلاب برادر ایرانی مشغول به تحصیل در حوزه علمیه است و به غیر از دوره های تربیتی که برای طلاب سطح 2 به بالا است شرکت در باقی رشته ها برای تمامی طلاب آزاد است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اعطای گواهی پایان دوره، بهره گیری از اساتید مجرب، برگزاری دوره به صورت کارگاهی و مستمر و اولویت در معرفی همکاری در سازمان ها توسط دفتر امور نخبگان از جمله مزایای شرکت در دوره های کاربردی و مهارتی است.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری دوره های مهارتی گفت: زمان آغاز دوره پس از به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان از طریق پیامک به آنها اعلام می شود؛ دوره ها نیز بعد از ظهرها در مدرسه علمیه دارالشفاء و مدرسه علمیه امام کاظم(ع) و در پردیسان نیز در صورت به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان برگزار می شوند.

کارشناس آموزش مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه در پایان به زمان و شیوه نام نویسی اشاره کرد و افزود: طلاب علاقه مند می توانند تا هفتم دی عدد 1 را برای شرکت در دوره تربیت مربی قرآن کریم مفاهیم و ترجمه، عدد 3 برای شرکت در دوره تربیت مربی فقه کاربردی روش بیان احکام، عدد 2 تربیت مربی قرآن کریم روخوانی و روانخوانی، عدد 4 دوره تربیت مربی نهج البلاغه، عدد 5 دوره خوشنویسی خط تحریری و عدد 6 برای شرکت در دوره آشنایی با نجوم را به سامانه پیامکی 30002251555555 ارسال کنند.

طلاب علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی کاربردی و مهارتی می توانند در ساعات اداری با شماره 32911309 تماس گیرند یا به صورت حضوری به معاونت آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه واقع درخیابان 45 متری صدوق، مجتمع شهید صدوقی، فاز 3، طبقه چهارم مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات