۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۴۴۷۶۸
به مناسبت ۹ دی ماه؛

اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در خراسان جنوبی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در سراسر استان خبر داد و گفت: این اجتماع در مرکز استان روز ۹ دی ماه با سخنرانی سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت 9 دی ماه اظهار داشت: 9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و گفت: در شرایط فتنه منظره ها غبارآلود است و کار و تشخیص در این شرایط دشوار می باشد از این رو باید با بصیرت حق و عدل را تشخیص داد نه با چهره ها و اشخاص.

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بصیرت یکی از راه های برون رفت و گرفتار نشدن در دام فتنه ها است، افزود: یکی از ویژگی های فتنه 88 مسأله عاشورا است و مردم دیندار با ایمان ایران اسلامی وارد صحنه شدند و توطئه های دشمن را خنثی کردند.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه در غبار فتنه ها باید به امام و پیشوای خود پناه ببریم، تصریح کرد: در فتنه 88 بسیاری از افراد نمی خواستند به قانون تمکین کنند و فتنه ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ولایت، قانون، وحدت و دین از جمله ملاک ها و شاخص های 9 دی بود و حماسه بی نظیر 9 دی ماه، حماسه وحدت مردم بود از این رو نباید این حماسه فراموش شود.

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی «تجلی قدرت الهی در فتنه آمریکایی» را پیام اجتماع 9 دی در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: هر روز طنین «مرگ بر آمریکا» در جهان گسترش پیدا می کند.

حجت الاسلام ملایی اظهار کرد: دیدار اعضای ستاد 9 دی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، برگزاری مراسمات محوری و اجتماع بزرگ میثاق با ولایت با موضوع حماسه 9 دی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، سخنرانی در مساجد مختلف سطح شهر، برگزاری نمایشگاه و مراسم شب شعر و خاطره از جمله برنامه های گرامیداشت روز 9 دی ماه در استان است.

وی افزود: همچنین اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مرکز استان ساعت 9:30 صبح روز شنبه 9 دی ماه با سخنرانی سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان ابوذر برگزار می شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات