۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۴۴۸۴۸
امام جمعه کرمان:

پرهیز از اسراف در مصرف آب وظیفه اصلی مردم است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خود مردم می توانند مشکلات کمبود آب را با صرفه جویی حل کنند، گفت: مدیریت مردم در مصرف آب آشامیدنی و پرهیز از اسراف کردن کمک فراوانی به هم وطنان دیگر می کند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان در دیدار رضا اردکانیان وزیر نیرو در محل دفتر نماینده ولی فقیه با اشاره به کمبود آب شیرین، اظهار داشت: نبودن ذخایر طبعیی یکی از علل کمبود آب شیرین برای مردم است.

وی افزود: فرهنگ سازی یکی از مهمترین برنامه ها برای صرف جویی در مصرف آب شیرین است، مردم باید در مصرف آب آشامیدنی دقت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بیان کرد: کمبود آب شیرین در استان کرمان به ویژه در شهر کرمان یکی از دغدغه ها و مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خود مردم می توانند مشکلات کمبود آب را با صرفه جویی حل کنند، ایراد کرد: مدیریت مردم در مصرف آب آشامیدنی و پرهیز از اسراف کردن کمک فراوانی به هموطنان دیگر می کند.

وی در پایان گفت: مردم جنوب استان کرمان چند سال پی در پی با مشکلات کمبود آب آشامیدنی زندگی می کنند؛ نبودن آب سالم با همکاری مردم و مسؤولان می تواند حل شود./۹۷۲/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات