۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۵۴۸۶۷۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی:

منافقان نظام اسلامی و رهبری اسلام را نشانه گرفتند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ترامپ، مجلس سنای آمریکا و عربستان سعودی فتنه اخیر در کشور را پشتیبانی و حمایت کردند و منافقان نیز نظام اسلامی و رهبری اسلام را نشانه گرفته بودند.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در فضای غبارآلود فتنه بسیاری از مردم نمی‌توانند حق را از باطل به درستی تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه به دنبال براندازی نظام اسلامی است، گفت: استکبار جهانی و آمریکا با بهانه‌های مختلف مردم را به خیابان‌ها می‌کشانند تا علیه نظام فتنه ایجاد کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: دشمن برپایی فتنه اخیر در برخی شهرها فراخوان‌های بسیاری دادند و در روزهای نخست نیز ذوق زده شدند و به این دلیل آنچه که در پنهان داشتند، ظاهر شد.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: امروز عده‌ای برای شناخت حق و حرکت در مسیر حق تلاش می‌کنند و جزء خواص جبهه حق هستند، این افراد همواره تحلیل درستی دارند.

وی با بیان اینکه مراکز تصمیم‌سازی در جهان برای 100 سال آینده جوامع مختلف نیز برنامه دارند و از کوچکترین فرصت‌ها استفاده می‌کنند، ادامه داد: بصیرت در جامعه باید به موقع وجود داشته باشد و بتوانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان لیبرال به دنبال عفت‌زدایی و دین‌زدایی است، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که دارای تریبون و رسانه می‎باشند در جامعه تاثیرگذار هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه آرام نمی‌نشیند و به دنبال براندازی حکومت اسلامی هستند، اظهار کرد: در فتنه نخستین مخالفت‌ها و شعارها در برابر رهبری است چرا که دشمن می‌داند که انسجام با رهبری جامعه است.

وی افزود: ترامپ، مجلس سنای آمریکا و عربستان سعودی فتنه اخیر در کشور را پشتیبانی و حمایت کردند و منافقان در داخل نیز نظام اسلامی و رهبری اسلام را نشانه گرفته بودند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان در منطقه با شکست‌های مختلفی مواجه شدند و سیلی محکمی از جبهه مقاومت خوردند از این رو بسیاری از مباحث را به داخل کشاندند تا شکست‌های منطقه را پوشش دهند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات