۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۵۲۹۸۰
علمای بحرین:

آل‎خلیفه در راه فرعون قدم برداشته است

علمای بحرین با محکومیت جنایت های آل خلیفه تأکید کردند که نظام آل خلیفه در راه فرعون قدم برمی دارد.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین با صدور پیامی تأکید کردند که نظام آل خلیفه در حال قدم گذاشتن در راه فرعون و هامان بوده و دستگاه قضایی نیز به ابزاری برای سرکوب شهروندان یک مذهب مبدل شده است.

در این پیام آمده است: در پرتو تحولات کنونی، بیش از گذشته بر حقانیت جنبش ملی برای تغییر واقعیت های ظالمانه در وطن و جنایت علیه آن تأکید داریم چرا که شهروندان هیچ پناهگاهی از این حجم ظلم و ستم نمی یابند.

علمای بحرین افزودند: احکام اعدام و سلب تابعیت و تبعید و جرم دانستن شعائر دینی و همچنین مبارزه با فریضه خمس به مثابه جنگ علیه دین و هویت بحرینی و بی ارزش شمردن خون حرام به شمار می آید که این مساله بالاترین درجه تهدید علیه ملت است.

آنان تصریح کردند: ملت بحرین در وضعی قرار دارند که دولت از آنان دفاع نمی کند، دستگاه قضایی از انصاف در قبال آنان خودداری می ورزد، امنیتی برای زندگیشان وجود ندارد و دولت به دین و حقوق قانونی آنان احترام نمی گذارد. آیا با این وضعیت می توان از مردم انتظار داشت که در برابر ظلم و ستم تعظیم کنند؟

علمای بحرین اظهار داشتند که ملت بحرین با جدیت به این جنش ملی ادامه داده و از وظیفه شرعی خود با وجود همه اقدامات تروریستی و تهدیدهای نظام کوتاه نخواهد آمد.

آنان تأکید کردند که راهی که شهدا خون پاک خود را در راه آن تقدیم کردند مطمئنا گستردهتر خواهد بود.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: در آستانه سالروز انقلاب ملت بحرین در 14 فوریه عزت و کرامت با شهدا و همه جانفشانان آزاده تجدید بیعت کرده و اعلام می داریم که اراده ملت ما امروزه قویتر از هر زمان دیگری است و طوفان انقلاب تنها با بازپس گیری حقوق مشروعمان متوقف خواهد شد./980/ب902/د

ارسال نظرات