۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۵۳۳۷۵
جنبش حق بحرین:

سرکوب ملت بحرین با چراغ سبز غرب صورت می‎گیرد

جنبش حق بحرین تأکید کرد که آل خلیفه با چراغ سبز غربی ها به سرکوب ملت بحرین می پردازد.
جنبش حق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش آزادی ها و دموکراسی «حق» بحرین گسترش احکام ظالمانه علیه شهروندان بحرینی را به شدت محکوم کرده و اظهار داشت که آل خلیفه به هیچکدام از اهدف خود دست نخواهد یافت.

این جنش تصریح کرد: دولت بحرین با بحران آفرینی های وحشیانه به اهداف خود نمی رسد و سرکوب و سلب تابعیت و اخراج شهروندان و برپا کردن طناب دار نمی تواند عزم و اراده و استقامت مردم را بشکند.

جنبش حق افزود: بازداشت و شکنجه و تبعید و سلب تابعیت و ریختن خون شهروندان بر اساس اجرای حکم اعدام از جمله اقدامات شنیع آل خلیفه به شمار می آید.

در ادامه این پیام آمده است: نظام با این سرکوب ها درصدد خاموش ساختن انقلاب میدانی مردم و مجبور کردن انقلابیان به برافراشتن پرچم سفید است و در این راستا از پیچیدگی اوضاع منطقه و حمایت آمریکا و انگلیس بهره می گیرد.

جنبش حق ادامه داد: از زمان رسیدن دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به کاخ سفید و همچنین رسیدن ترزا می به نخست وزیری انگلیس شاهد استفاده بیشتر نظام آل خلیفه از ابزارهای سرکوبگرانه و وحشی و تجاوز به همه ارزش ها و عرف های انسانی و تجاوز به حقوق بشر در پرتو سکوت جهانی و رسانه ای هستیم.

این جنبش تأکید کرد که همه این تحولات نشان دهنده چراغ سبز غرب برای سرکوب انقلاب بحرین و ناکام گذاشتن جنبشی است که سال هاست در راه دستیابی به تغییر و آزادی و کرامت به راه افتاده است.

جنبش حق بحرین در بخش پایانی پیام، آمادگی جهت برپایی باشکوه هفتمین سالروز انقلاب 14 فوریه در داخل و خارج از کشور را خواستار شد و همه مردم را به ایستادگی و هوشیاری در برابر توطئه ها جهت تضعیف انقلاب فراخواند./980/ب902/د

ارسال نظرات