۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۵۳۳۹۰
آیت الله میرباقری:

جدایی از امام آغاز ضلالت است

نماینده خبرگان نقشه های شیطان را در راستای جدا کردن انسان از امام دانست و گفت: تمام برنامه ها شیطان در این راستا تعریف می شود و بعد از منحرف شدن مدعی شده و در مقابل امام می شوند.
سخنرانی آیت الله میرباقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم عزاداری دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی که با حضور این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان این که شیاطینی از جن و انس در برابر هر پیامبری صف آرایی می کردند، گفت: شیطان راه نفوذی در معصومان ندارد.

وی افزود: خداوند متعال صراط مستقیمی در عالم قرار داده که اگر نبود کسی نمی توانست به سوی خداوند حرکت کند، کسانی که با امام به سمت خدا حرکت نمی کنند قطعا به مقصد نمی رسند از این رو تنها کسانی به مقصد خواهند رسید که با امام حرکت کنند.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان این که معیت به معنای این است که همه قوای انسان ذیل معصوم قرار گیرد و تابع باشد، اظهار داشت: اگر کسی اهل مراقبه باشد و از وجود مقدس معصوم تخلف نکند به مقصد می رسد.

وی نقشه های شیطان را در راستای جدا کردن انسان از امام دانست و ادامه داد: تمام برنامه ها شیطان در این راستا تعریف می شود و بعد از منحرف شدن مدعی شده و در مقابل امام می شوند؛ تمام کید شیطان بر جدایی انسان از امام متمرکز است.

آیت الله میرباقری با بیان این که کسی که از امام جدا شود در مسیر ضلالت قرار می گیرد، ابراز داشت: شیطان بعد از ایجاد گمراهی برای معصوم بدل سازی می کند، شیطان تا انسان را به مرز دشمنی با امام نکشاند رها نمی کند.

وی عنوان کرد: انسان تا با امام باشد شیطان راهی برای ورود نخواهد داشت، اگر امام به انسان توجه نکند انسان دچار مشکل خواهد شد و به جایی نخواهد رسید، در این میدان درگیری وسیع حضرت زهرا(س) قدم گذاشتند که اگر ورود نمی کردند کسی به صراط راه پیدا نمی کرد؛ ورود ایشان الزاماتی دارد و صف بندی های درست می کند که این مرزبندی ها باید رعایت شود./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات