۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۵۳۷۳۳
حسینی:

جایگزینی ضد ارزش‌ها با ارزش‌های انقلابی توطئه بزرگ دشمنان پس از انقلاب است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: نفوذ در افکار جوانان و جایگزینی ضد ارزش‌های انقلابی با ارزش‌ها توطئه بزرگ دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی در مراسم یادواره شهدای روستای دیزج شاهرود اظهار داشت: مردم ایران با همدلی و وحدت خود توانستند نهضت باشکوه انقلاب اسلامی ایران را رقم بزنند و امروز این انقلاب به‌قدری در جامعه صاحب قدرت شده است که دشمنان این سرزمین برای نابودی آن همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی هستند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت و حفاظت از این انقلاب خاطرنشان کرد: این انقلاب تنها با خون‌بهای شهدا نمی‌تواند محکم و استوار باقی بماند بلکه حضور و حمایت آحاد مردم از آن است که ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران را در جهان پرورانده است.

دشمنان انقلاب درصدد حذف ارزش‌های انقلابی و اصیل ایرانی هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم بابیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد حذف ارزش‌های انقلابی و اصیل ایرانی از افکار عموم مردم به‌ویژه جوانان آن هستند اذعان کرد: این توطئه‌ها بیش از هر قشری جوانان را مورد هدف قرار داده است.

وی هجمه‌های فرهنگی دشمنان در فضای مجازی را یک ابزار جنگی برشمرد و گفت: جهان استکبار می‌خواهد از جوانان این مرزوبوم به‌جای سربازان مدافع وطن، سربارانی در کشور بسازد تا در زمان نسل‌های آینده بتواند به‌راحتی این سرزمین را تصاحب کند.

حسینی با اشاره به اینکه مردم ایران هوشیار و بیدار هستند و هرگز به دشمنان اجازه تعدی و نفوذ نمی‌دهند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد حضور کم‌نظیر مردم در صحنه‌های انقلابی و حمایت از نظام هستیم و همواره دشمنان از مردم پاسخ‌های خوبی دریافت می‌کنند.

وی ابراز داشت: دشمن درصدد حذف کشورهای اسلامی و پیشبرد اهداف قدرت‌طلبانه خود است تا بتواند با این وسیله برجهان اسلام نیز سلطه گری کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی دولت دهم با تأکید بر لزوم حضور مردم برای حفظ این انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه‌های فرهنگی متعدد و با تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ملت ایران می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند تا با تضعیف آن راه را برای دستیابی به اهداف خود هموار سازد.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی آمریکا یادآور شد: روحیه خودباوری و به‌کارگیری اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور ملت ایران را عزتمند و پرقدرت‌تر از گذشته کرد.

مدافعان حرم طومار داعش را در هم پیچیدند

حسینی بابیان اینکه پیروزی‌های بزرگی علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی فراوان در تاریخ ایران ثبت‌شده است گفت: آمریکا با حمایت و راه‌اندازی گروهک تکفیری داعش چهره اسلام را در جهان تخریب کرد و ایران اسلامی با مقاومت و پایداری در این عرصه پیروزی بزرگی را علیه گروهک‌های ضد اسلامی رقم زد.

وی شهید حججی را مصداق بارزی از یک جوان مؤمن و انقلابی برشمرد و گفت: گرامیداشت یاد شهدای جوان، امثال شهید حججی‌ها یکی از مهم‌ترین وظایف ما است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه ایجاد رعب و وحشت و فعالیت‌های ضدانقلابی و فرهنگی علیه ارزهای انقلابی این سرزمین در بین جوانان خاطرنشان کرد: این توطئه‌های دشمنان ثمربخش نبوده و امروز شهید حججی مصداقی از این ادعا است.

حسینی با اشاره به اینکه داعش در ابتدا به سوریه و عراق حمله کرد و درنهایت درصدد دستیابی به شهرهای مذهبی و سیاسی ایران بود اضافه کرد: رزمندگان و مدافعان حرم طومار داعش را به هم پیچیدند و اجازه ورود به مرزهای ایران را نداند.

وی ابراز داشت: شهادت‌طلبی ملت ایران یک اصل است که هرگز نابودی نمی‌پذیرد و همواره مانع نفوذ دشمن به مرزهای خاکی و فرهنگی کشور و ملت ایران می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از المان شهید محسن حججی که به دست رضا نوری یکی از هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی و سفالگری در شاهرود ساخته شده است، رونمایی شد./۹۶۹/د102/ب1

منبع: تسنیم

ارسال نظرات