۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۳۹۵۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

استقلال اقتصادی با وجود تحریم ها دستاورد مهم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب دستاوردهای مهم و فراوانی در زمینه های مختلف به همراه داشت و رسیدن به استقلال اقتصادی با وجود تحریم ها مهم ترین دستاورد انقلاب بود.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و بیان کرد: با ورود امام خمینی(ره) حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی سرنگون شد.

وی با بیان اینکه ورود امام خمینی(ره) موجب نزدیک شدن انقلاب اسلامی به پیروزی شد، عنوان داشت: برای رسیدن به پیروزی شهدای بسیاری خون خود را فدای انقلاب کردند و امروز باید یاد شهدا گرامی داشته شود و راه شهدا تدوام یابد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت حفظ انقلاب و خنثی کردن توطئه های دشمنان گفت: وجود با بصیرت رهبر معظم انقلاب، حضور مردم در سایه ایمان و بصیرت و وحدت و همبستگی مهم ترین عوامل در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور ملت ایران اسلامی در صحنه های مختلف انقلاب ادامه داد: این حضور نشان از پایبندی مردم به انقلاب بوده و مهم ترین عامل خنثی کننده توطئه دشمنان علیه انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ایجاد تفرقه و جدایی بین مردم، انقلاب و ولایت را توطئه دشمنان عنوان کرد و افزود: با حفظ وحدت، تقویت اتحاد و همبستگی در هر زمینه ای به موفقیت دست خواهیم یافت و هجمه های دشمن نیز در این زمینه خنثی می شود.

وی یادآور شد: انقلاب در زمینه های مختلف دستاوردهای فراوانی به همراه داشت و مهم ترین دستاورد استقلال و آزادی بود، امروز شاهد هستیم که از نظر سیاسی استقلال همه جانبه حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی منظور از آزادی را که از دستاوردهای مهم انقلاب دانست، رهایی از استکبار، استبداد، ظلم و ستم عنوان کرد و گفت: این آزادی به معنای بی بند وباری نیست.

وی با تأکید بر اینکه مبلغان در این ایام باید دستاوردهای انقلاب را بازگو  کنند، گفت: با بصیرت بخشی و روشنگری باید جلوی شبهات گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: انقلاب دستاوردهای فراوانی در زمینه فرهنگی، خدمات درمانی و بهداشتی، علمی، صنعتی، دفاعی و دیگر زمینه ها داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: ایستادگی در برابر فرهنگ غرب، رسیدن به استقلال اقتصادی با وجود تحریم ها بزرگ ترین نعمت است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات