۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۶۶۲
ایستاده پای انقلاب؛

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن مکر دشمن را بی اثر می کند

آیت‌الله نعیم آبادی گفت: حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی می‌تواند به دشمنان بفهماند، مردم این سرزمین از گذشته تا به امروز همراه و همسو با نظام اسلامی ایران بوده و هستند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: حضور آحاد مردم در این راهپیمایی عظیم و میلیونی ضروری است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن ابعاد گوناگونی دارد، ابراز داشت: یکی از ابعاد مهم این راهپیمایی بزرگ، ایجاد نشاط بیشتر در مردم، بیان خدمات، ثمرات و برکات انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته است.

وی تصریح کرد: تجدید عهد و میثاق با نظام، آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب یکی از جمله ثمرات یوم‌الله 22 بهمن است.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در خیال خام خود فکر می‌کنند شعور مردم کاهش یافته و از انقلاب اسلامی ایران فاصله گرفته‌اند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی می‌تواند به دشمنان بفهماند، مردم این سرزمین از گذشته تا به امروز همراه و همسو با نظام اسلامی ایران بوده و هستند.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی ضروری است، چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با مشاهده حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی، بیش از گذشته از مکر و توطئه علیه ملت شریف ایران مأیوس خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر این که مردم ایران اهل عمل هستند، اظهار داشت: بی‌تردید با افزایش امید دشمن بر نابودی انقلاب اسلامی ایران، بر شیطنتش نیز افزوده می‌شود، اما همراهی  مردم با انقلاب و حضورشان در عرصه‌های مختلف، امید دشمن را تبدیل به یأس می‌کند/878/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات