۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۷۹۹
ایستاده پای انقلاب؛

صهیونیست ها قبل از تحقق آرزوهایشان به زباله دان تاریخ خواهند رفت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیل غاصب بداند که ما تجربه خوبی از این مرگ بر گفتن ها داریم، گفت: به زودی زود قبل از اینکه صهیونیست ها به آرزوی پایتختی قدس برسند، آنها را به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد.
محمد قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد قمی نماینده مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع راهپیمایان شریف آباد ضمن تشکر از همه بابت لبیک به ندای رهبری و شرکت در این مراسم با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دو پیام رسا برای دوستان و دشمنان دارد، گفت: با حضور در این مراسم به شهدا و امام می گوییم که ما به آرمان های شما پایبندیم، در مسیرتان گام برمی داریم و به شما افتخار می کنیم.

وی افزود: حضور در راهپیمایی برای دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل این پیام را دارد که ای نابخردان بدانید که ملت ما با تجربه 39 ساله هرسال آبدیده تر از گذشته، در انقلاب و همه صحنه های انقلابی حاضر می شوند و اینگونه از راه امام و شهدا دفاع می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری شعار مرگ بر شاه مردم در اول انقلاب، خاطرنشان کرد: با این شعار، مرگ شاه ملعون را برگرفت و امروز هم می گوییم مرگ بر آمریکا و اسرائیل، که لازم است اسرائیل غاصب بداند که ما تجربه خوبی از این مرگ بر گفتن ها داریم، به زودی زود قبل از اینکه صهیونیست ها به آرزوی پایتختی قدس برسند، آنها را به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد.

قمی با اشاره به یاوه گویی دشمنان اسلام و القای ناامیدی به ملت ما، مطرح کرد: هر چه که به ملت ما زور می گویند و هرچه تهدید می کنند، شور و شعور این ملت بیشتر می شود چرا که این ملت از زور و تهدید نمی هراسند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پایان به شعار لااله الا الله نقش بسته بر روی پرچم سه رنگ ایران اشاره کرد و افزود: این شعار به برکت خون شهدا روی پرچم ما آمده است و ملتی که این پرچم را بالای سر دارند اظهار می کنند که ما زیر این پرچم هستیم و از هیچ قدرتی جز خدا هراسی نداریم./804/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات