۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۵۵۳۵۲
امام جمعه موقت ساری:

مسؤولان به جای حاشیه پردازی به فکر خدمت به مردم باشند

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که مسؤولان به جای حاشیه پردازی به فکر خدمت به مردم باشند، گفت: نباید حرف هایی در جامعه بیان شود که موجب سوء استفاده دشمنان و بدخواهان انقلاب قرار گیرد.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 امسال، این حضور را نشان از علاقه و دلبستگی مردم به انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب بسیار تلاش کردند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را کمرنگ کنند، افزود: اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت بالا پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان انقلاب دادند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که حضور مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم توطئه های دشمنان انقلاب خنثی و به این نظام عزت و عظمتی خاص بخشیده است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره با توطئه ها و دشمنی های بسیاری مواجه بوده است، افزود: اما ملت هوشیار ایران اسلامی همواره با حضور به موقع خود توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که امروز که انقلاب وارد چهل سالگی خود شده همه باید با وحدت و همبستگی در جهت عزت و عظمت این انقلاب تلاش کنند، تصریح کرد: متأسفانه در این بین برخی ها تلاش می کنند تا بذر ناامیدی را در کشور بکارند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود با بیان این که نظام اسلامی امروز نیازمند نشاط و شادابی است، افزود: باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود امید و نشاط را به بخش های مختلف کشور تزریق کنیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرد، بیان داشت: این پیشرفت ها علیرغم همه تحریم و تهدید های دشمنان در سایه وحدت و همبستگی مردم به دست آمده است.

وی با بیان این که مردم به وظیفه خود در برابر نظام و انقلاب به خوبی عمل کردند، بیان داشت: مسؤولان باید قدردان چنین مردم فهیمی باشند و در جهت تحقق خواسته ها و دغدغه های این مردم از همه ظرفیت های موجود بهره گیرند.

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که مسؤولان به جای حاشیه پردازی به فکر خدمت به مردم باشند، خاطرنشان کرد: نباید حرف هایی در جامعه بیان شود که موجب سوء استفاده دشمنان و بدخواهان انقلاب قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام فاطمیه بر ضرورت بهره گیری سیره فاطمی در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: جامعه برای رشد و تعالی حقیقی نیازمند بهره گیری از سیره حضرت فاطمه(س) است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که شناخت سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوهای شایسته برای پیروی مؤمنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: بحث از زندگانی و سیره آن حضرت دارای آثار و برکاتی است که از جمله آنان تفکر و اندیشه، عبرت آموزی، تقویت ایمان و الگو گرفتن است.

وی از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان تجلی کمال یاد کرد و با بیان این که به حتم بهره گیری از اندیشه های والای آن حضرت ما را در مسیر سعادت و تعالی حقیقی قرار خواهد داد، بیان داشت: دوری از اندیشه های والای ائمه معصومین(ع) موجب گمراهی بشر خواهد شد.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که اگر ائمه جمعه در خصوص مردم و مشکلات آنها صحبت می کنند به این بدان معنی نیست که آنها به جناح خاصی معترض هستند، تصریح کرد: همه دولت ها باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم بهره گیرند.

وی با تأکید بر این که مردم نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی معترض هستند و دولت وظیفه دارند مشکلات این حوزه را رفع کند، گفت: در جامعه نسبت به گرانی، اشتغال و بیکاری باید ضربتی عمل کرد نباید این دست و آن دست کرد مردم توقعشان از نظام و دولتمردان این است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات