۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۵۶۱۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم خراسان جنوبی همواره پیرو ولایت فقیه هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی استانی ولایتمدار است و مردم این خطه همواره پیرو ولایت فقیه بوده و هستند.
سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنده مسائل استان خراسان جنوبی را دنبال می کردم و در جریان نگرانی ها و ذهنیت هایی که مطرح شده است بودم.

وی گفت: مردم ولایتمدار و مومن استان در شرق کشور از تعهد، تمدن و پیشینه درخشانی برخوردار هستند و استحقاق این را دارند که یک چهره فرهیخته ای در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید تمام مجموعه استان در خدمت نماینده ولی فقیه قرار بگیرند، افزود: سپاه یکی از نهادهایی است که مایل می باشد همواره در خدمت نماینده ولی فقیه و امامت جمعه مرکز استان ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه اگر آن شرایط لازم در یک شخصیت نباشد کارها سخت می شود، تصریح کرد: خوشبختانه خراسان جنوبی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است اما در برخی از استان ها کارها دچار مشکل شده و نیروهای انقلابی و ولایتمدار آرزو دارند در شرایطی مانند خراسان جنوبی باشند.

وی ادامه داد: حضور شخصیتی با پیشینه ارزشمند مانند حجت الاسلام والمسلمین عبادی هم سبب آرامش رهبری، ولایت فقیه، انسجام نیروهای انقلابی و متمدن و هم موجب تسلی و پشتوانه ارزشی همه مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی استانی ولایتمدار است و مردم این خطه همواره پیرو ولایت فقیه هستند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات