۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۵۶۱۲۷
حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی خبرداد؛

راه اندازی بخش ویژه بیانات رهبر انقلاب در کتابخانه حرم حضرت معصومه

رییس کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از راه اندازی بخش ویژه بیانات رهبر معظم انقلاب در این کتابخانه جهت سهولت دسترسی علاقه مندان خبرداد.
حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری با موضوع رونمایی موسوعه 15جلدی منشور حوزه و روحانیت (کتاب مرجع دیدگاه‌ها و مطالبات حوزه و روحانیت از منظر مقام معظّم رهبری) عصر امروز در کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی معاون فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این نشست با بیان این که این منشور 15 جلدی حوزه و روحانیت گامی برای نوشتن کتاب ها و مقالات دیگر است، اظهار داشت: ما امید داریم در ده سال آینده به برکت این کتاب ده ها کتاب دیگر نیز نوشته شود و پایه ده ها کتاب و پایان نامه موضوعی بشود.

وی افزود: این اثر یک کتاب مرجع به شمار می رود و امروز مفتخریم که یکی از کتاب های ارزشمندی که یک سند ارزشمند برای انقلاب اسلامی محسوب می شود در این کتابخانه بزرگ رونمایی می شود.

حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی اجمالی کتابخانه آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت و عنوان کرد: در کتابخانه آستان که دومین کتابخانه بزرگ استان قم هست و از حیث خدمات دهی اولین کتابخانه به شمار می رود در روز بیش از هزار نفر مراجعه کننده دارد.

وی یادآور شد: این خدمات دهی مناسب موجب شده که اقبال خوبی نسبت به این کتابخانه بشود و البته خدمات این کتابخانه محدود به قم نیست و از سراسر کشور و حتی خارج از ایران هم خدمات رسانی دارد.

معاون فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)  بیان این که کتابخانه آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ۱۲ هزار متر زیربنا دارد، اظهار کرد:‌ این کتابخانه در ۴ طبقه در دو بخش برادران و خواهران احداث شده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه ویژه به سخنان و رهمنمودهای رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: به همین جهت بخش ویژه اندیشه مقام معظم رهبری نیز راه اندازی شده که علاقه مندان به سهولت به بیانات و سخنان ایشان دسترسی داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: این اثر یعنی منشور حوزه و روحانیت که جمع آوری مدون بیانات رهبر معظم انقلاب است با همکاری مؤسسه انقلاب اسلامی صورت گرفته که مرکز رسمی تنظیم و نشر آثار رهبرمعظم انقلاب است./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات