۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۵۶۱۷۵
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

بسیج همواره در کنار ولایت و رهبری قرار دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج همواره در کنار ولایت و رهبری قرار دارد، گفت: ملت ایران بسیاری از مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند اما هرگز فساد و تبعیض را نمی پذیرند.
نوفرستی

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ برای ملت بوده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب از سوی نیروهای ارزشی و دینی شکل گرفته است، گفت: تمام انبیا و اولیای الهی وظیفه تشکیل حکومت اسلامی را بر عهده داشتند، یکی از مهم ترین وظیفه انبیا این است که مردم را تسلیم خدا کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اولیای الهی، خدامحوری را در زندگی بشریت نهادینه کردند، افزود: در طول تاریخ اکثر پیشرفت های حاصل شده در مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مربوط به 10 سال حکومت پیامبراکرم(ص) است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: امام علی(ع) و امام حسن(ع) در مدت کوتاهی جامعه اسلامی را برای تحول عظیمی آماده کردند و امام سجاد(ع) نیز بساط بنی امیه را بر هم زد.

وی با بیان اینکه دشمنان از غفلت مسلمانان سوءاستفاده می کنند، ادامه داد: فراهم کردن زمینه برای حکومت حضرت مهدی(عج) نیازمند مقدماتی است، ایجاد و اقامه حکومت اسلامی یک تکلیف الهی و شرعی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی به دنبال کوچکترین فرصتی هستند و یک لحظه آرام نمی گیرند، مسأله نفوذ از روزهای نخست شکل گیری نظام اسلامی در بدنه نظام بوده و امروز نیز برخی از افراد با تفکر اومانیستی دشمنان را همراهی می کنند.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: دشمنان شبانه روزی تلاش می کنند و همچنان به دشمنی خود ادامه می دهند، دشمن برای دشمنی ابتدا جایگاه ولایت و رهبری را نشانه می گیرد تا این جایگاه را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در کنار ولایت و رهبری قرار دارد، افزود: ملت ایران بسیاری از مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند اما هرگز فساد و تبعیض را نمی پذیرند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات