۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۵۶۷۶۲
استاد حوزه علمیه:

عده ای به دنبال از بین بردن محتوای انقلاب هستند

استاد حوزه علمیه گفت: عده ای فکر کرده اند با از بین بردن قدرت ملی می توانند به ثروت ملی دست یابند و با دلبستگی به غرب انرژی هسته ای ایران را تعطیل کردند اما به ثروت ملی نرسیدند.
احمد حسین فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی استاد حوزه علمیه همدان امشب در جمع طلاب همدانی در منزل شهید احمد حجتی بیان داشت: شهدا از صدر اسلام تا کنون با خون خود اسلام را زنده نگه داشتند.

وی ادامه داد: برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) باید هزینه بدهیم و خون شهدا بزرگ ترین مصداق حقانیت راه اسلام به شمار می رود، باید زمینه را برای رسیدن به حکومت عدل آماده کنیم.

حجت الاسلام فلاحی بیان داشت: عده ای فکر کرده اند با از بین بردن قدرت ملی می توانند به ثروت ملی دست یابند و با دلبستگی به غرب انرژی هسته ای ایران را تعطیل کردند اما به ثروت ملی نرسیدند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند عده ای به دنبال از بین بردن محتوای انقلاب هستند، و می خواهند یک عمامه به سر در راس امور قرار گیرد اما اسلام در آن رعایت نشود.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: عده ای با الگو گیری از انقلاب چین و یا با مطرح کردن رفراندوم و نقد امام زمان در صدد این هستند که انقلاب را مسیر اصلی خودش دور کنند.

وی در ادامه افزود: بیشترین آمار شهدای انقلاب اسلامی مربوط به قشر روحانیت است و هم اکنون نیز تعداد شهدای روحانی مدافع حرم در این آمار  مشهود است.

حجت الاسلام فلاحی گفت: حوزه علمیه و طلاب دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا کرده و با جان فشانی این انقلاب را به 40 سالگی رسانده اند و مردم با پشتیبانی جلوی تفکر غیر انقلابی را گرفته و خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: بودجه های حوزه و دانشگاه با هم قابل قیاس نیست و همچنین نتیجه انقلابی گری حوزه های علمیه نیز با دانشگاه قابل قیاس نیست، و روحانیت همیشه در صدد یاری اسلام و مسلمین بوده و هستند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات