۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۵۸۵۴۷
قائم مقام سازمان اوقاف:

نیت واقفان به سمت نیازهای جامعه حرکت کند

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه باید با وحدت و همدلی خدمات بیشتری ارائه شود، گفت: باید تلاش کنیم تا نیت واقفان به سمت نیازهای جامعه حرکت کند و موقوفات را در کشور توسعه دهیم.
عابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان اوقاف در کشور دارای ماموریت هایی است و این سازمان در انقلاب اسلامی یک نهاد پربرکت است.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف مورد تایید دولت بوده و از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ریاست آن تعیین شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر حفظ اجرای نیات واقفان در جامعه تاکید داشتند و باید نیت امینانه در کشور مدنظر قرار بگیرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: باید خدمات اوقاف به گونه ای باشد که مردم این خدمات و عملکرد اوقاف در حوزه های مختلف را لمس کنند و خدمات نیز افزایش پیدا کند.

عابد تصریح کرد: اجرای موازین شرعی در حوزه وقف، امانت داری و عمل امینانه به نیات واقفان، فراهم کردن محیط های مناسب برای زائران بقاع متبرکه، ترویج سنت حسنه وقف و پررنگ شدن فرهنگ وقف در جامعه از جمله موضوعاتی است که باید مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه باید با وحدت و همدلی خدمات بیشتری ارائه شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نیت واقفان به سمت نیازهای جامعه حرکت کند و موقوفات را در کشور توسعه دهیم.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش در کشور را مدیون خون شهدا هستیم و ایران اسلامی از قدرت مثال زدنی در منطقه برخوردار است.

عابد اظهار کرد: اندام دشمنان با شنیدن نام جمهوری اسلامی ایران به لرزه می افتد از این رو باید قدر نظام و انقلاب اسلامی را بدانیم./880/پ203/ب1

ارسال نظرات