۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۵۸۹۸۱

تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ امام صادق(ع) با حضور حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم و دبیرکل ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور در قم برگزار شد.
شهدای روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیشکسوتان روحانی جهاد و شهادت روحانی در آیینی ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که به همت تیپ امام صادق(ع) و در سالن همایش های دانشکده شهید محلاتی برگزار شد، با حضور حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و دبیرکل ستاد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور، از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و شهادت تیپ امام صادق، تجلیل شد.

در این مراسم، روحانیان، پیشکسوتان، ایثارگران و جانبازان، بازنشستگان تیپ امام صادق و خانواده های شهدای این تیپ حضور داشتند.

حجت الاسلام ذوالنور در این مراسم روحانیت را طلایه دار دفاع از ارزش های دینی و پیشگام حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل دانست و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی با بیان خاطراتی از زمان حضور در دفاع مقدس، تاکید کرد: اگر امروز کشور ما صاحب این اقتدار، امنیت و آسایش است، به برکت جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

حجت الاسلام ذوالنوری بیان داشت: حوزه و روحانیت در دفاع مقدس حضوری کاملا تاثیرگذار داشته و بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. /924/پ203/ج

ارسال نظرات