۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۸۹۹۹
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:

امنیت ایران اسلامی در منطقه بی‌نظیر است

کریمی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی در منطقه بی‌نظیر است، گفت: اقتدار و تسلط ایران اسلامی در منطقه بسیار عظیم است و این مهم افتخاری بزرگ محسوب می شود.
نماینده مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی عصر امروز در نشست صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن جلسات بانک تجارت اراک برگزار شد، بیان کرد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی به خوبی میتوانند در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر رسانه ها به واقع نقش خود را در تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی و نقد عملکردها به صورت شفاف ایفا کنند، می توان گفت که جامعه ای کوشا و فعال رقم خواهد خورد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به نقش کلیدی رسانه ها در کشورهای پیشرفته، خاطر نشان کرد: امروز در کشورهای پیشرفته جهان شاهد کمترین تخلفات هستیم و مهمترین عامل در پیشگیری مفاسد و تخلفات احساس تحت نظارت بودن است و رسانه های در این راستا به خوبی می توانند ایفای نقش کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نقش بسیار تاثیرگذاری از جانب رسانه ها دیده نمی شود، افزود: آفت ها باید از رسانه ها به دور باشد و اگر مسؤولان توسط رسانه ها نقد شوند سبب می شود که کار خود را به طور دقیق و با کمترین اشتباه پیش ببرند.

کریمی در ادامه با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در جهان، گفت: ایران اسلامی در عرصه های بین المللی دستاوردهای بسیار بزرگی را در منطقه و جهان به دست آورده است و باید این موفقیت های پایدار بماند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی در منطقه بی‌نظیر است، ابراز داشت: اقتدار و تسلط ایران اسلامی در منطقه بسیار عظیم است و این مهم افتخاری بزرگ محسوب می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز در حوزه اقتصاد بین المللی نتوانسته ایم نقش آفرینی کنیم، بیان کرد: عربستان در حوزه اقتصاد توانسته است بهره مند شود و در این راستا مسؤولان ایران اسلامی باید با هوشیاری در مسیر تقویت اقتصادی گام بردارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت خصوصی سازی در کشور، گفت: خصوصی سازی یکی از نیازهای رشد و بالندگی اقتصاد کشور محسوب می شود و همه میدانیم دولتی که بجای سیاست گذاری بنگاه داری می کند دچار آفتی بزرگ خواهد شد./842//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات