۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۶۰۱۴۲
آیت الله توکل:

کم تحرکی و بی تفاوتی مسؤولان آفتی بزرگ برای نظام است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وجود تفکر و مدیریت جهادی را عامل رفع بسیاری از مشکلات جامعه دانست و گفت: متأسفانه کم تحرکی و بی تفاوتی برخی مسؤولان کشور در حوزه اجرایی امروز به یک آفت بزرگ برای نظام اسلامی تبدیل شده است.
آیت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: این نامگذاری نشان دهنده اهمیت و دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد داخلی کشور است.

وی با بیان این که کشور را نمی توان تنها با شعار و نگاه به بیرون اداره کرد بلکه باید با تفکر و مدیریت جهادی در جهت رشد و تعالی کشور حرکت کرد، افزود: کشور برای پیشرفت و توسعه در بخش های مختلف نیازمند یک تحرک و مدیریت مناسب است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حمایت از کالای ایرانی عاملی برای عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: با حمایت از تولید داخلی کشور در مسیر خودکفایی و قطع وابستگی قرار خواهد گرفت.

آیت الله توکل با بیان این که ایران اسلامی با این سطح از ظرفیت و پتانسیل داخلی باید بی نیاز از هر کشور دیگری باشد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدف استقلال و قطع وابستگی به وقوع پیوست و امروز باید با تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در مسیر آرمان های انقلاب گام برداریم.

استاد اخلاق حوزه علمیه در ادامه سخنان خود وجود تفکر و مدیریت جهادی را عامل رفع بسیاری از مشکلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه کم تحرکی و بی تفاوتی برخی مسؤولان کشور در حوزه اجرایی امروز به یک آفت بزرگی برای نظام اسلامی تبدیل شده است.

آیت الله توکل با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از آموزه های ناب و اصیل اسلامی است باید از شرایط ممتاز و ویژه ای در عرصه های مختلف برخوردار باشد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت ممتاز امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان باید برای حوزه های اقتصادی کشور هم تفکر جهادی در همه رده های مدیریتی حاکم شود.

وی با بیان این که امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولیدات داخلی است، خاطرنشان کرد: اگر ظرفیت های بومی را بشناسیم و در جهت احیاء و بهره برداری صحیح آن گام برداریم به طور حتم شاهد یک جهش مناسب اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز با مشکلات و توطئه های مختلفی از سوی دشمنان مواجه بوده است، گفت: علیرغم همه این مشکلات، کشور با ایستادگی و مقاومت مردم و همچنین تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کرده است.

آیت الله توکل با بیان که در هشت سال دفاع مقدس علیرغم وجود مشکلات عدیده، کشور با مدیریت جهادی و انقلابی در مسیر مناسب قرار گرفت، افزود: اگر امروز نیز همان تفکر دوران دفاع مقدس در کشورمان حاکم باشد بسیاری از مشکلات اجرایی کشور رفع خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز مهم ترین دغدغه مردم کشورمان مسأله معیشت، اشتغال و مسائل اقتصادی است، بیان داشت: مسؤولان باید به عنوان مدیران اجرایی کشور در جهت برون رفت از این مشکلات چاره اندیشی کنند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نه تنها مخالف موسیقی فاخر و با محتوای غنی که برگرفته از الگوهای ایرانی و اسلامی است نیستم که هرکجا لازم باشد با شرکت در آن مراسم، حمایت هم خواهم کرد، گفت: اما در برابر عدم رعایت حدود و موازین قانونی و شرعی کوتاه نخواهم آمد و آن را تحمل نخواهم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از فعالیت های دینی، فرهنگی و قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، این سازمان را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: امروز باید در جهت رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف فرهنگی اقدام و عمل جهادی داشته باشیم.

استاد اخلاق حوزه علمیه با بیان این که تحقق عملی شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند فرهنگ سازی است، تصریح کرد: باید همه نهاد های فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید اقدامات عملی بردارند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات