۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۶۰۴۶۴
آيت الله نمازي:

آل سعود از صهيونیست ها، بدتر است

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: به آرامي نقاب از چهره آل سعود كه خود را مدعي خادم الحرمين الشرفين و ميزبان ضيوف الرحمان مي دانند برداشته و مشخص شده است اين خاندان از صهيونيست ها نيز صهيونيست تر هستند.
آيت الله نمازي آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي پيش از ظهر امروز در ديدار اعضاي مؤسسه آموزشي پژوهشي عروه الوثقي مبلغان زبان دان حوزه، فعاليت اين مؤسسه را مهم و قابل تقدير خواند و گفت: انتظار مي رود اين حركت انقلابي كه آغاز شده است با سرعت بيشتر ادامه داشته باشد.

وي با ابراز اميدواري براي سربلندي اسلام و انقلاب اسلامي و ملت ايران در جهان در سال جاري، گفت: با شناختي كه از اسلام داريم خداوند وعده داده است آينده جهان و آينده بشريت از آن اسلام است و ما نيز انتظاري به غير از تحقق اين وعده الهي نداريم.

آيت الله نمازي افزود: شيطنت ها و دشمني هاي امروز صهيونيست ها و انگليس و آل سعود و آل خليفه و آل نهيان به تحقق اين وعده الهي كه آينده جهان از آن صالحين است كمك مي كنند.

نماينده ولي فقيه در كاشان اظهار داشت: ظلم و جنايت هاي دشمنان اسلام در منطقه خاورميانه سبب بيداري و آگاهي و گرايش ملت ها به اسلام شده است و به آرامي نقاب از چهره آل سعود كه مدعي خادم الحرمين الشرفين و ميزبان ضيوف الرحمان مي دانند برداشته شده و مشخص شده است اين خاندان از صهيونيست ها نيز صهيونيست تر هستند.

وي ادامه داد: جنايات آل سعود در يمن و بمباران و كشتار كودكان و زنان و مردم مظلوم يمن از راه هوا و زمين و دريا و تخريب زيرساخت هاي كشور يمن نشان دهنده اين است كه بيداري و گرايش مردم نسبت به اسلام و انقلاب اسلامي بيشتر از گذشته شده است.

آيت الله نمازي با اشاره به ريشه و اصالت صهيونيستي آل سعود، يادآور شد: در تحقيقات تاريخي مشخص شده است ريشه و اصالت و آباء و اجداد آل سعود صهيونيستي است و اسلام آنها نيز اسلام صيهونيستي است.

وي افزود: در سفر اخير محمد بن سلمان به آمريكا و مصاحبه او با روزنامه تايمز منافع و مصالح عربستان را با صهيونيست ها مشترك اعلام كرده و ايدئولوژي جمهوري اسلامي ايران را رد كرده و گفته است ما مي خواهيم جنگ را به ايران بكشانيم.

نماينده ولي فقيه در كاشان با اشاره به اينكه اعتقاد ما براين است كه آينده جهان از آن اسلام است و گرايش جوانان آمريكا و اروپا به سمت و سوي اسلام است و اين مهم به آرامي در حال تحقق است ابراز داشت: دو نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمريكا و اروپا نيز به دليل گرايش افكار عمومي آمريكا و غرب به ويژه قشر تحصيل كرده غرب به سمت و سوي اسلام است.

آيت الله نمازي گفت: متأسفانه ما نتوانسته ايم از اين فرصتي كه در غرب و آمريكا پيش آمده براي اقتدار اسلام و انقلاب اسلامي استفاده كنيم اما با همه مشكلات پيش رو، تشكل هاي فرهنگي از جمله مؤسسه آموزشي پژوهشي عروه الوثقي و نهادهاي ديگر در خارج از كشور پيشرفت هاي چشمگيري داشته اند.

وي افزود: مبلغان زبان دان بايد مسلط به زبان ها و آداب و فرهنگ وسنت ها باشند و بتوانند پاسخگوي شبهات و مسأله حقوق بشر و حقوق زن و آزادي باشند.

به گفته وي كمبودها و تحريم ها نتوانسته خللي در انجام فعاليت ها داشته باشد، چرا كه تحريم ها از صدر اسلام و از شعب ابيطالب تا به امروز وجود داشته است و ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علي اسلامي مدير مؤسسه آموزشي پژوهشي عروه الوثقي كاشان نيز ابتداي اين ديدار با اشاره به فعاليت يكساله اين مؤسسه، گفت: مؤسسه آموزشي پژوهشي عروه الوثقي يك مؤسسه حوزوي دركاشان است كه به غير از كارهاي حوزوي در امور مبلغ توريسم نيز فعاليت دارد.

وي با اشاره به اين كه مؤسسه آموزشي پژوهشي عروه الوثقي كاشان در بحث نخبه پروري توانسته تعداد زيادي پژوهشگر تربيت كند، گفت: تبليغ تروريسم يكي ديگر از فعاليت هاي اين مؤسسه است كه تعداد زيادي روحاني زبان دان در دوره هاي آموزش تخصصي در حوزه توريسم تربيت شده و اين مهم در كاشان بومي سازي شده است.

به گفته وي، امروز تعداد زيادي مبلغ توريسم در كاشان به ويژه در ايام تعطيلات نوروز در سه پايگاه امامزادگان شاهزاده ابراهيم، سلطان اميراحمد و مسجد آقا بزرگ به توريست هاي خارجي خدمات دهي كردند و دستاوردهاي زيادي نيز داشته است.

حجت الاسلام اسلامي برگزاري كلاسهاي آموزشي تخصصي با انجام فراخوان را يكي ديگر فعاليت هاي اين مؤسسه اعلام كرد و ابراز داشت: در نخستين فراخوان مؤسسه كه با استقبال زيادي روبرو شد 50 نفر آقا و خانم پذيرش و در كلاس هاي آموزشي تحصصي شركت كردند.

وي يادآور شد: مؤسسه آموزشي پژوهشي عروه الوثقي در شهرستان كاشان تنها مؤسسه اي است كه تخصصي ترين و منظم ترين آموزش ها را در حوزه مبلغ توريسم زير مركز مديريت حوزه كاشان انجام مي دهد./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات