۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۶۰۵۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت حمایت دولت از روستائیان

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه استحکام منازل روستایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: متاسفانه روستائیان به علت خشکسالی های پیاپی در استان کشاورزی را از دست دادند و دولت نیز صنعت لازم برای مردم درنظر نگرفته است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن خراسان ‌جنوبی، اظهار داشت: دولت برای تامین مسکن شهروندان وظیفه دارد و نظام اسلامی دولت را به این امر موظف کرده است.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از ضروریات زندگی هر انسانی است، گفت: امام راحل نیز به افتتاح حساب 100 دستور دادند که این موضوع برای پشتیبانی از این قانون است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد مسکن نسبت به شهروندان ایرانی وظیفه دارد، افزود: امروز بنیاد مسکن در روستاها نیز خدمات ارزشمندی را ارائه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: روستائیان نیازمند زمین روستایی هستند نه شهری لذا باید زمین به روستائیان واگذار شود به گونه ای که زمین از دولت و کار از مردم باشد.

استحکام بناهای روستایی مورد توجه قرار گیرد

وی با بیان اینکه مستحکم سازی منازل روستایی یکی از موضوعات مهم است که باید به آن توجه شود، ادامه داد: متاسفانه روستائیان به علت خشکسالی های پیاپی در استان کشاورزی را از دست دادند و دولت نیز صنعت لازم برای مردم درنظر نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روستائیان در مناطق مرزی و دورافتاده با شرایط دشواری روبرو هستند و مهاجرت آن ها به شهرها به نفع هیچکس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: تامین سند زمین روستائیان یکی از کارهای خوبی است که باید انجام شود زیرا روستائیان فرصت و شرایط پیگیری این موضوع را ندارند.

وی با بیان اینکه باید مشکلات روستائیان کمتر از گذشته شود، افزود: ذخایر ارزشمند فرهنگی در روستاها وجود دارد و اگر این ذخایر حفظ شود فرهنگ خود حفظ کرده ایم./880/پ203/ب1

ارسال نظرات