۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۶۱۳۵۳
حجت الاسلام رحیمی تشریح کرد؛

فعالیت های مدرسه علی ابن ابیطالب برای جذب طلبه

مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر گفت: مبلغان شهر ملایر اعم از کادر و اساتید مدرسه و طلاب و روحانیان شهر طی هماهنگی های انجام شده در اکثر مدارس آموزش و پرورش حضور پیدا کرده و به صورت چهره به چهره شرایط پذیرش حوزه علمیه را در بین نوجوانان تبیین کرده اند.
حجت الاسلام حسن رحیمی

حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فعالیت های این مدرسه در راستای جذب طلبه ابراز داشت: یکی از مسایل مهم در حوزه های علمیه جذب افراد با اخلاق، تیزهوش و مستعد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همه ساله تعداد زیادی برای ورود به حوزه های علمیه ثبت نام می کنند مسؤولان این امر باید نسبت به مساله اخلاق، شرایط خانوادگی افراد و استعداد ها دقت لازم را داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر بیان کرد: این مدرسه برای تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه فعالیت های فراوانی را همچون تبلیغ در مدارس آموزش و پروش، مساجد، حلقات صالحین به صورت تبلیغ چهره به چهره تا کنون داشته است.

وی در ادامه افزود: مبلغان شهر ملایر اعم از کادر و اساتید مدرسه و طلاب و روحانیان شهر طی هماهنگی های انجام شده در اکثر مدارس آموزش و پرورش حضور پیدا کرده و به صورت چهره به چهره شرایط پذیرش حوزه علمیه را در بین نوجوانان تبیین کرده اند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی خاطرنشان کرد: ما نباید از اهمیت فضای مجازی غافل شویم به همین سبب این مدرسه یک کلیپ را با کمک طلاب انقلابی با محتوای معرفی مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) را آماده و در فضای مجازی منتشر کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: مبلغان این مدرسه در مدارس شبانه روزی در مدت زمان 2 روز مستقر شده و دانش آموزان را با فضای حوزه علمیه و زندگی طلبگی به صورت چهره به چهره آشنا کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر عنوان کرد: از دیگر برنامه های این مدرسه در راستای پذیرش طلبه می توان به فعالیت طلاب در اعیاد در سطح شهر تحت عنوان ایستگاه های صلواتی، معرفی حوزه در بین خطبه های نماز جمعه و دعوت از مدارس آموزش و پرورش در مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به میزبانی 2 ساله مدرسه علی ابن ابیطالب از طرح میثاق طلبگی ابراز داشت: مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر در دو سال گذشته میزبان طرح میثاق طلبگی طلاب استان بوده که در این دو سال مقام اول را در کشور کسب کرده و به احتمال زیاد امسال نیز این طرح در این مدرسه برگزار خواهد شد./979/ت303/ب1

ارسال نظرات