۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۶۲۱۱۴
امام جمعه موقت كاشان:

ارتش و سپاه با اقتدار در برابر استكبار جهاني ايستاده است

حجت الاسلام بني هاشمي گفت: امروز نيروي مقتدر ارتش و سپاه با قدرت و اقتدار در برابر آمريكا و استکبار و صهيونيست جهاني ايستاده است.
حجت الاسلام سيد محمد حسين بني هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد محمد بني هاشمي بعد از ظهر امروز در جمع نيروهاي سپاه و ارتش با تبريك مواليد ماه شعبان و فضيلت هاي اين ماه گفت: در ماه مبارك شعبان مواليد معظمي است که هر يک در رأس و قلّه يک تفکر نوراني هستند.

وي با اشاره به اينكه امام حسين(ع) مي فرمايد ماه شعبان ماه تفکر ايستادگي در برابر باطل و ظلم و انحراف است افزود: امام سجاد(ع) مي فرمايد تفکر استفاده از فرصتهاي اين ماه براي بازگوئي و زنده داشتن نام و اهداف شهيد است و حضرت ابوالفضل(ع) نيز مي فرمايد، ماه شعبان ماه تفکر، بصيرت و اطاعت بي چون و چرا از ولي امر زمان است و امام زمان (عج) مي فرمايد، اين ماه تفکر اميد به آينده و انگيزه براي دفع ظلم و حاکم کردن حقّانيت دين است.

حجت الاسلام بني هاشمي گفت: ميلاد امام حسين راهي نوراني در مسير زندگي انسانها براي رسيدن به عزّت و شرافت و آزادگي قرار داد تا باطل و ظالم فرصتي براي تاخت و تاز و خودخواهي پيدا نکند.

وي افزود: اگر راه امام حسين(ع) چراغ راه ما نبود امروز در جهان تفکري براي برداشتن پرچم امام حسين(ع) در برابر باطل نبود و بجاي تقابل حق و باطل بايد جهان فقط زير چکمه هاي اباطيل و فراعنه قرار مي‌گرفت.

امام جمعه موقت كاشان گفت: اگر در قرون گذشته و امروز در عصر ما برخي عرصه را بر اباطيل و فراعنه تنگ مي‌کردند براي اين است كه راه آنها راه  امام حسين (ع) بود و امروز نيز در ايران اسلامي و ساير کشورهاي جهان قلم و بيان و عملِ پيروان امام حسين(ع) گلوي فراعنه زمان را مي‌فشارد و به آنها امان براي نفس کشيدن نمي دهد.

به گفته وي مصداق بارز کساني که امروزه در جهان گلوي فراعنه و مستکبرين را مي‌فشارد و به آنها اجازه نفس کشيدن و آسايش نمي‌دهد ارتش و سپاه  است.

حجت الاسلام بني هاشمي با اشاره به اينكه برخي افراد ناپخته اي در كشور قصد داشتند موجوديت اين دو جريان مقتدر را در کشور خشكانيده و يا ضعيف کنند، ابراز داشت: به لطف خدا و بصيرت افزائي بنيان گذار انقلاب امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب نه تنها اين تفکر بلکه نقشه شوم آنها در نطفه خفه شد و امروز نيروي مقتدر سپاه و ارتش با قدرت و اقتدار در برابر استکبار و صهيونيسم جهاني ايستاده است.

وي همچنين با تبريك ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) گفت: ميلاد مبارك حضرت ابوالفضل(ع) راهي نوراني در مسير زندگي انسانها براي داشتن تفکري سالم و بصيرتي کامل در اطاعت بي چون و چرا از ولي امر زمان گشود.

امام جمعه موقت كاشان اظهار داشت: تفکر آن حضرت سرشار از عشق و وفاداري بود که سبب شد ارتش و سپاهي تربيت شود که وفاداري را در هر فرصت و زمان به امام و رهبري نظام مقدّس اظهار و عملا نشان دهند.

حجت الاسلام بني هاشمي در ادامه با تبريك ميلاد با سعادت امام سجاد(ع) گفت: ميلاد كريم اهل بيت(ع) راهي نوراني در مسير زندگي انسانها براي استفاده از فرصتها و بازگوئي و زنده نگه داشتن نام و اهداف شهدا به ويژه راهي بسيار نوراني براي انس و ارتباط با خدا در برابر ما گشوده است.

وي همچنين با تبريك ميلاد امام زمان(عج) گفت: ميلاد مبارك و با سعادت امام عصر(عج) راهي نوراني در مسير زندگي انسانها براي اميد به آينده و انگيزه براي دفع ظلم و حاکم کردن حقانيت دين قرار داد و جامعه ما به عشق مهدوي بودن خود را آماده ظهور آن حضرت مي‌کند.

امام جمعه موقت كاشان يادآور شد: از درخشان ترين، دوست داشتني ترين و زيباترين عصرها از آغاز آفرينش جهان و انسان بعد از ظهور امام عصر(عج) است و عصر ظهور و جامعه مهدوي را چه به جا ‹‹عصر حاکميت نور و دانش و بينش›› به مفهوم واقعي آن نام گذاري كرده اند، چرا كه روزگاري را که ما در آن زندگي مي کنيم عصر تاريکي، جهل، انحراف و گمراهي و عصر نگون سازي و اسارت انسان است.

حجت الاسلام بني هاشمي گفت: در جامعه مهدوي جهنم زندگي جاي خود را به بهشت نيکبختي و سعادت مي دهد و پژمردگي و افسردگي ها جاي خود را به طراوت و نشاط مي سپارد و امنيت در همه ابعاد زندگي جهان گسترده مي شود و فرشته عدالت بر سر بشريت سايه انداخته و ظلم و ستم نابود مي شود./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات