۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۶۲۲۸۸
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

نباید در رسیدگی به درمان جانبازان اهمال و کوتاهی صورت گیرد

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه جانبازان، گفت: جانبازان قسمت اعظم راه را پیموده اند و ما جاماندگان محتاج دعای خیر آنان برای کسب توفیق شهادت در راه خدا هستیم.
دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانس با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان و مدیر و معاونان مدرسه علمیه آخوند ملاعلی همدانی صبح امروز با حضور در منزل طلبه جانباز مدافع حرم حجت الاسلام مرتضی قلیچ خانی به مناسبت روز جانباز از وی عیادت کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه جانبازان اظهار داشت: جانبازان قسمت اعظم راه را پیموده اند و ما جاماندگان محتاج دعای خیر آنان برای کسب توفیق شهادت در راه خدا هستیم.

وی با بیان این که در درمان جانبازان به ویژه جانبازان اخیر که در جبهه دفاع از حرم آل الله به فیض جانبازی نائل شده اند نباید کوتاهی کرد، گفت: مسؤولان باید تمام توان خود را برای مداوا و بهبودی این عزیزان بسیج کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: حوزه علمیه به خود می بالد که فرزندان برومندی چون شما را تقدیم انقلاب کرده و امید است این روحیه انقلابی گری در حوزه همچنان تقویت شود.

وی با اشاره خدمات ارزنده مدافعان حرم اظهار داشت: امنیت کنونی مردم و نظام اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان این مرز و بوم است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: امکانات آموزشی مورد نیاز برای ادامه تحصیل این جانباز مدافع حرم در استان همدان با همت اساتید و کادر آموزشی حوزه همدان فراهم می شود./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
با سلام
اطلاعاتی از جانباز می خواستم . محل زندگی ، سن ایشان،سال تحصیل ....
باتشکر
1
0