۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۶۲۴۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

پیروزی انقلاب اسلامی سیلی بزرگی را به استکبار زد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام اسلامی مقدمه حکومت امام زمان(عج) است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سیلی بزرگی را به استکبار زد.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: در سال 32 وقتی شاه از ایران فرار کرد، آمریکایی ها توانستند با یک نقشه و توطئه جدیدی شاه را برگردانند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مقدمه حکومت امام زمان(عج) است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سیلی بزرگی را به نظام استکباری زد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: لشکریان حق و دانشجویان پیرو خط امام جریان یک عملیات بزرگ را رقم زدند که امام راحل از این عملیات به عنوان انقلاب دوم نام بردند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ یک انقلاب دیگری بود و دانشجویان به رسالت خود عمل کردند و سیلی بزرگی به آمریکا بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید جوانان اسناد در لانه جاسوسی آمریکا را مطالعه کنند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسند، ادامه داد: آن ها یک عملیات تحت عنوان «پنجه عقاب» طراحی کردند و یک ماه بعد 90 نفر از کماندوهای خود را در منطقه ای از آمریکا اعزام و به آن ها آموزش های لازم را دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا در روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۵۹ از کشور مصر نزدیک آب های ایران وارد شدند و در نهایت با 6 هواپیما و 8 هلی کوپتر در طبس فرود آمدند اما یکی از هلی کوپترهای آن ها در 120 کیلومتری راور دچار نقص شد و کماندوها به هلی کوپتر دیگر منتقل شدند که آن نیز دچار مشکل شده بود.

حجت الاسلام نوفرستی اظهارکرد: عناصر آمریکایی ها به صورت مخفیانه وارد کشور شدند و با کسانی که مخالف نظام بودند ملاقات داشتند و قرار شد تا به اهداف خود دست پیدا کنند و هدف آن ها تنها بحث آزادسازی 66 گروگان نبود بلکه هدف اساس انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی افزود: امداد الهی و وعده های خدا در صحرای طبس معجزه ای را رقم زدند و شن ها در طبس مامور خدا بودند و شکست بزرگی به آمریکا تحمیل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شهید محمد منتظر قائم در صحرای طبس به عنوان تنها شهید به شهادت رسید و خیانت بنی صدر و نیروهای نفوذی منتظر قائم را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دشمنان امروز جنگ نرم از راه عفت زدایی و دین زدایی دنبال می کنند و می خواهند نظام اسلامی را به چالش بکشانند، عنوان کرد: آن هایی که حجاب خود را سر دست می گیرند یک خطر هستند و خطر بالاتر نیز آن است که برخی خواص می گویند آیا حجاب اجباری است!

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند رسالت ما پیاده کردن احکام الهی در نظام اسلامی است؛ آن هایی که با تفکر اومانیستی و لیبرالی زمینه های بدحجابی و کم کردن ارزش ها را فراهم می کنند اگر عالمانه کار می کنند خائن هستند اما اگر نمی دانند نیز باید بدانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جریان باطل همواره شکست پذیر است و نظام اسلامی در طول 40 سال با ابهت و قدرت به راه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه جبهه مقاومت در سطح جهان شکل گرفته است، افزود: در فتنه کوی دانشگاه سال 78، فتنه 88 و آشوب های سال گذشته نقش آمریکا و رژِیم صهیونیستی روشن است و دشمنان هویت خود را نشان دادند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات