۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۴۹۴
امام جمعه همدان:

حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه مردم است

آیت الله طه محمدی گفت: نباید خود سوز و بیگانه پرور باشیم این ظلم بزرگی در حق فرزندان این مرز و بوم است و وظیفه تک تک مردم ایران است که از کالای ایرانی حمایت کنند.
آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی آیت الله غیاث الدی طه محمدی در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان شب گذشته در همایش تقدیر از تولید کنندگان داخلی که در سالن همایش های بوعلی سینا برگزار شد گفت: در دین اسلام عبادت ده جز دارد که نه جز آن روزی حلال و تنها یک جزئش دعا و عبادت است و این نشان از اهمیت کسب روزی حلال و جایگاه مهم آن در دین مقدس اسلام دارد.

وی گفت: آن مقداری که دین اسلام در زمینه معیشت و اقتصاد مردم و خودکفایی ما سرمایه گذاری کرده است تنها یک دهم آن را برای نماز و عبادت سرمایه گذاری کرده اما ما نه قسمت را فراموش کرده ایم و فقط به این یک دهم پرداخته ایم.

امام جمعه همدان تلاش کارگران را در پیشرفت کالای داخلی مهم توصیف کرد و افزود: هنگامی که رهبر معظم انقلاب می فرماید دست کارگر و تولید کننده داخلی را باید بوسید دیگر چه مدال افتخاری از این بالاتر وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: باید قدر خودمان را بدانیم و به دنبال اجناس بیگانگان نرویم، متاسفانه به قدری دشمن فرهنگ ما را دست کاری کرده است که بهترین محصولات داخلی را باید با برند خارجی عرضه کنیم تا به فروش رود و این ننگ بزرگی است بر پیشانی ما.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: نباید خود سوز و بیگانه پرور باشیم این ظلم بزرگی در حق فرزندان این مرز و بوم است و این وظیفه تک تک مردم ایران است که از این عزیزان حمایت کنند.

وی گفت: در گذشته در مسایل طبی با کوچکترین بیماری به دکترهای خارجی مراجعه می کردیم اما امروز به برکت خون شهدا و انقلاب در مسایل پزشکی، ایران در ردیف پیشرفته ترین کشور های دنیا قرار دارد.

آیت الله طه محمدی در پایان تاکید کرد: اصابت موشک های مقاومت به حساس ترین نقاط سرزمین های اشغالی که نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا نیز خفه شدند و صدایی از آن ها به بیرون نیامد افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است که باید شکر گزار آن باشیم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات