۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۴۸۷۴
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ثروت باید در جامعه تعدیل شود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ثروت باید در جامعه تعدیل شود و متاسفانه در دنیا این مساله اتفاق نیفتاده از این رو سبب بروز مشکلات فروانی در جامعه شده است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه همدان با اشاره به مساله تبلیغ و ضرورت آن ابراز داشت: نقش ثروت در جامعه نقش خون در بدن است و باید این میزان به طور دقیق در بدن جامعه رعایت شود در غیر این صورت سلامتی فرد در خطر می افتد.

وی افزود: ثروت باید در جامعه تعدیل شود و متاسفانه در دنیا این مساله اتفاق نیفتاده از این رو سبب بروز مشکلات فروانی در جامعه شده است.

امام جمعه همدان افزود: در مسائل اقتصادی مسیر پر پیچ و خم در راه است و جریان بانکداری به معضلی بزرگ مبدل شده است و باید به گونه ای باشد که هم کار بانک و هم کار مردم راه بیافتد.

وی خاطرنشان کرد: دلیل عقب افتادگی کشورهای اسلامی پیگیری معاد بدون معاش است و این مساله ای است که دشمنان عکس آن را عمل کرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: یکی از امتیازات حکومت اسلامی امام زمان این است که در کل زمین یک فقیر وجود ندارد و ثروت عادلانه بین مردم تقسیم می شود.

وی ابراز داشت: باید زمینه ساز حکومت مهدوی باشیم و این در حالی است که اقتصاددانان کشور غربی عمل می کنند و باید مدیران بانک ها و اقتصاددانان ساز و کار رهایی از مشکلات بانکی جامعه را فراهم کنند.

آیت الله طه محمدی در پایان افزود: مساله بانکی با ایمان و تدین افراد رابطه مستقیم دارد و مدیران باید در این زمینه بنشینند و چاره اندیشی کنند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات