۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۶۵۵۵۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

راز تداوم انقلاب پشتیبانی از ولایت فقیه است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: دشمنان این مرز و بوم درصدد این هستند تا دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی را کوچک کرده و در بین مردم نا امیدی و یاس را القا کنند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در نشست شورای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر یکی از برگه های زرین ۸ سال دفاع مقدس و حاوی رشادت و حماسه سازی رزمندگان اسلام است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر نبرد جمهوری اسلامی با نظام سلطه بود و امروز در سوم خرداد باید هرچه باشکوه تر این حماسه بزرگ را معرفی کرد.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: دشمنان این مرز وبوم درصدد این هستند تا دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی را کوچک کرده و در بین مردم نا امیدی و یاس را القا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب رمز راز پیروزی آن ولایت فقیه را نشانه گرفته و از هر فرصتی برای تضعیف آن کوتاهی نمی کنند.

وی ادامه داد: رهبری نظام و ولایت‌فقیه مردم ایران را به حرکت درآورد، وارد صحنه کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نظام اسلامی مستقر شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه نظام اسلامی پویا و بالنده به راه خود ادامه می دهد، گفت: همه ما مسؤول هستیم و باید عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای همه بیان کنیم.

این مدرس حوزه تاکید کرد: نام و راه امام راحل همواره زنده است و دشمنان از این امر هراسان هستند و در مقابل نظام اسلامی به‌طورقطع با رهبری ولایت‌فقیه و همراهی مردم حفظ و تداوم‌ می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: باید تمامی دستاورد های انقلاب برای ملت بزرگ ایران گفته شود و نهاد های اجرایی موظف هستند در این راه بسیار کوشا باشند تا امید دشمن تبدیل به یاس شود./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات