۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۶۵۶۲۴
حجت الاسلام ولی پور:

فعالیت تبلیغی مبلغان لازمه مقابله با رواج آسیب های اجتماعی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر اهمیت و ضرورت تبلیغ مبلغان اشاره و عنوان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان لازمه مقابله با رواج آسیب های اجتماعی است.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران تبلیغ را فرصتی برای نهادینه سازی ارزش های دینی و مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اعزام مبلغ و فعالیت تبلیغی مبلغان در طول خاطرنشان کرد: همواره از ظرفیت تبلیغی طلاب فارغ التحصیل که که دوره های تبلیغی را گذرانده اند، استفاده می شود.

حجت الاسلام ولی پور به برگزاری طرح های تبلیغی همچون طرح هجرت بلند مدت، طرح بینات و دیگر طرح های تبلیغی اشاره و عنوان کرد: در قالب برگزاری این طرح ها مبلغان حوزه در طول سال فعالیت تبلیغی دارند.

وی در ادامه یادآور شد: در قالب طرح هجرت بلند مدت 82 نفر از مبلغان در مناطق روستایی استان لرستان فعالیت تبلیغی دارند و با تبلیغ چهره به چهره فعالیتی مستمر برای نهادینه سازی ارزش ها دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اجرای طرح بینات یادآور شد: در قالب این طرح 31 نفر از طلاب در حال تحصیل حوزه علمیه استان مشغول به فعالیت تبلیغی هستند.

وی در ادامه به اعزام کوتاه مدت حوزه علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در حوزه و به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد و مبلغان به مناطق روستایی اعزام شدند.

حجت الاسلام ولی پور بیان داشت: طرح سفیران هدایت از دیگر طرح های تبلیغی است که در قالب این طرح نیز 44 نفر از مبلغان و فارغ التحصیلان حوزه علمیه فعالیت تبلیغی دارند.

وی پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان احکام آموزش قرآن، برپایی نمایشگاه، اقامه نماز و سخنرانی در جمع آحاد مردم با محوریت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و تبلیغ چهره به چهره در زمینه حمایت از کالای ایرانی را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

برگزاری طرح تبلیغی نسیم رحمت در لرستان

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از برگزری طرح تبلیغی نسیم رحمت خبر داد و گفت: این طرح با همکاری حوزه علمیه و معاونت اجتماعی استانداری استان در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در قالب این طرح تبلیغی 40 نفر از مبلغان حوزه به مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر استان اعزام شده اند و اعزام ابتدا از شهر خرم آباد آغاز شده است.

حجت الاسلام ولی پور هدف از اعزام مبلغان به مناطق حاشیه نشین را تبیین و ترویج ارزش ها و فرهنگ سازی برای مقابله با آسیب ها و جلوگیری از رواج این آسیب ها عنوان کرد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات