۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۶۶۳۸۰

فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در ماه رمضان

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در ماه رمضان را تشریح کرد.
حجت الاسلام منصوری، مدیر مدرسه باقر العلوم رامهرمز

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام طلاب و روحانیان مدرسه به روستاها و مساجد شهرستان اظهار داشت: برپایی منابر سخنرانی، کلاس های اخلاق، اقامه نمازهای یومیه، پاسخگویی به سؤالات شرعی، برپایی محافل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی و ارتباط گیری با جوانان جزو برنامه های تبلیغی طلاب و روحانیان در ایام ماه مبارک رمضان است که هر کدام به فراخور زمان و مکان به اجرا می شود.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز خاطرنشان کرد: در تابستان پیش رو دوره آموزشی 50 روزه ای را برگزار خواهیم کرد و در آن طلابی که دروس عقب مانده و یا خواهان ارتقای سطح هستند، شرکت خواهند کرد.

این مقام مسؤول عنوان داشت: در این دوره یک سری برنامه های اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی برگزار می شود و از این طریق تلاش داریم تا طلاب نهایت استفاده را از تابستان پیش رو ببرند.

حجت الاسلام منصوری بیان داشت: در کنار دوره آموزشی، اردوهای زیارتی، برنامه های اخلاقی و تهذیبی و تبلیغی را برگزار خواهیم کرد.

وی در رابطه با پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید گفت: خواسته ما پذیرش طلبه از میان دارندگان مدرک سیکل و دیپلم است که تنها اجازه پذیرش از دارندگان مدرک دیپلم به ما داده شده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات