۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۶۶۶۷۰
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

مهم‌ترین تکلیف ائمه اطهار، اقامه حکومت اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از مهم‌ترین دلایل شهادت ائمه(ع) از سوی دشمنان را جایگاه و مقام امامت آن‌ها ذکر کرد و گفت: مهم‌ترین تکلیف ائمه(ع) اقامه حکومت اسلامی بود که برای تحقق این مهم سال‌های زیادی تلاش کردند.
نوفرستی

به گزارش خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در مکتب نرجس(س)، با بیان اینکه زندگی روزمره انسان را دچار غفلت کرده است بر لزوم بهره‌مندی اهل ایمان از آیات قرآن کریم تأکید کرد.

وی به رسالت انبیای الهی اشاره و با اعلام اینکه واسطه فیض بودن بین بندگان و خداوند جزو رسالت‌های انبیا است، بیان داشت: پایان زندگی انسان به واسطه فیض گره خورده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به نعمت حیات و واسطه فیض در زمان حال اشاره کرد و گفت: نعمت حیاتی که در زمان حال داریم به برکت و واسطه فیض وجود امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام نوفرستی تبیین معارف الهی را از دیگر رسالت‌های انبیاء ذکر کرد و افزود: اگر زیبایی‌های معارف الهی به جامعه تبیین شود قطعا آحاد جامعه از ائمه اطهار(ع) تبعیت می‌کنند.

وی از دیگر رسالت‌های انبیای الهی را امامت و جلوداری جامعه دانست و با تأکید بر اینکه آحاد مردم باید ضمن اقتدا به امام جلوتر یا عقب‌تر از وی حرکت نکنند، مطرح کرد: امامت از اصولی است که پیوسته در سیره عملی و بیان ائمه اطهار(ع) دنبال می‌شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از مهم‌ترین دلایل شهادت ائمه(ع) از سوی دشمنان را جایگاه و مقام امامت آن‌ها ذکر کرد و اقامه حکومت الهی را از رسالت‌های انبیاء عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین تکلیف ائمه(ع) اقامه حکومت اسلامی بود که برای تحقق این مهم سال‌های زیادی تلاش کردند.

حجت الاسلام نوفرستی حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست و تبیین کرد: ضربه زدن به نظام طاغوت به هر میزان که امکان‌پذیر باشد، واجب است./۸۸۰/د103/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات