۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۶۶۹۵۵
مدیر مدرسه قائم حمیدیه خبر داد؛

پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه قائم حمیدیه گفت: ۳۰ نفر برای تحصیل در حوزه نام نویسی کردند در حالی که ظرفیت پذیرش داده شده به ما ۲۰ نفر است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام احمد ساکی، مدیر مدرسه قائم حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طلاب مدرسه در ماه مبارک رمضان بیشتر جلسات ختم و تفسیر قرآن کریم را در مساجد و حسینیه ها برگزار کردند، اظهار داشت: قرار برآن شد تا در ماه مبارک رمضان یک سری غرفه های فرهنگی (احکام شرعی، مسائل خانواده، رد شبهات و عقاید) با حضور طلاب مبلغ در مساجد برگزار شود که با وجود آماده بودن همه امکانات به خاطر کمی نیرو و اشتغال بیش از حد طلاب و روحانیت مدرسه به برنامه های فرهنگی اجرا نشد.

مدیر مدرسه قائم حمیدیه با بیان اینکه طلاب مدرسه حداقل در دو جلسه ختم قرآن مجید حضور پیدا می کنند، عنوان داشت: به علت ماه مبار رمضان فعالیت گروه های جهادی انجام نشد اما قرار بر آن است که پس از ماه مبارک رمضان طلاب در گروه های جهادی حضور پیدا کردند.

این مقام مسؤول یادآورد شد که در عید نوروز امسال 280 طلبه از جامعه المصطفی در قالب گروه های جهادی به خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان حمیدیه پرداختند.

حجت الاسلام ساکی بیان داشت: در تابستان امسال دوره تهذیبی، تربیتی و آموزشی را برگزار خواهیم کرد تا طلاب درس های تطبیقی را به همراه فعالیت های فرهنگی پیگیر شوند که در این باره بیشتر به طلاب پایه های اول و دوم توجه داریم.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهیم داشت، گفت: 30 نفر نام نویسی کردند در حالی که ظرفیت پذیرش داده شده به ما 20 نفر است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات