۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۶۷۲۷۶
عالم اهل سنت لبنان در گفت‌وگو با رسا:

بر عهد و پیمان خود با امام خامنه‌ای در مسیر آزادی فلسطین باقی خواهیم ماند

عضو تجمع علمای مسلمان با تاکید بر وحدت امت اسلامی در مبارزه علیه استکبار جهانی تاکید کرد که جهان اسلام در مسیر آزادی فلسطین بر عهد و پیمان خود با رهبر معظم انقلاب باقی خواهد ماند.
شیخ محمد شرف الدین عضو تجمع علمای مسلمان لبنان

شیخ محمد شرف الدین عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در گفتگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری رسا با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین تاکید کرد که به هر میزان بحران‌ در سرزمین‌های اشغالی افزایش یابد، آزادی و رهایی بیش از پیش خود را نمایان می‌سازد. ملت فلسطین ملت شهادت، مقاومت، صبر، پایداری و ایستادگی است.
شیخ شرف الدین افزود: تا زمانی که هویت ما با مقاومت، جهاد، شهادت در راه خدا و حمایت از رزمندگان و مجاهدان گره خورده باشد، نه انتقال سفارت آمریکا به قدس و نه توطئه‌گری ضد امت اسلامی راه به جایی نخواهد برد از این رو اقدام رییس جمهور آمریکا عزم و اراده محور مقاومت را در آزادی فلسطین را جزم کرده و حمایت‌ها از گروه‌های جهادی فلسطینی از سوی جمهوری اسلامی ایران نیز افزایش یافته است تا به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

وی با اشاره به همزمانی ایام رحلت امام خمینی(ره) با روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس الهامی از سوی خداوند به امام خمینی(ره) بود زیرا ماه مبارک رمضان در طول تاریخ همواره با پیروزی مسلمانان همراه بوده است. این بزرگمرد تاریخ، به علمای دین و رزمندگان و داعیه داران اصلاح و شرافتمندان عالم روزی را بخشید که با بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان تعداد بیشماری از مسلمانان به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند.

روحانی اهل سنت فلسطین خاطر نشان کرد: به اذن الهی به زودی ریشه ظلم برچیده خواهد شد. به زودی رژیم آل‌سعود، آل‌ثانی و آل‌خلیفه از بین خواهند رفت در حالیکه ملت فلسطین و آزادگان امت اسلامی در خط امام خمینی(ره) باقی مانده و همراه با محور مقاومت در کنار سید حسن نصرالله علیه رژیم غاصب صهیونیستی قیام خواهیم کرد. جنگ‌هایی که امروز محور مقاومت انجام می‌دهد ضرورتی اجتناب ناپذیر است اما هدف اصلی آزادی فلسطین است.

عضو تجمع علمای مسلمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خیانت کشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حاکمان عرب بسان علف‌های هرز در کنار درختان مثمره هستند که باید ریشه‌کن شوند. با اعتقاد کامل می‌گوییم که حرمین شریفین در مکه و مدینه تحت اشغالگری دولت سعودی قرار گرفته و باید از لوث وجود آل‌سعود پاک شود. ما چشم امید به محور مقاومت داریم تا در مسیر آزادی مکه و مدینه از اشغالگری سعودی و رفع ظلم از کشورهای منطقه به ویژه بحرین تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

شیخ شرف الدین ادامه داد: اکنون ملت‌های منطقه شیفته محور مقاومت هستند. بن سلمان، بن زاید و دیگران شخصیت‌های مجرم و طاغوتی هستند که باید از صفحه تاریخ محو شوند و در این مسیر باید جوانان را به شکل صحیح آگاهی بخشیده و صاحبان اندیشه و اهل نظر را بیش از پیش حمایت کنیم که در این صورت نابودی دشمنان دشوار نیست. همگی باید به اندازه مسؤولیتی که خداوند بر عهده امت اسلامی گذاشته، تحت لوای حق متحد شویم همانگونه که دشمنان تحت لوای شرّ متحد شدند.

وی با خطاب به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ای سید، امام، مولا، راهنما و پیشوای امت اسلامی در جبهه جهاد علیه استکبار جهانی و محور شیطان، با وجود شما هیچگاه عهدی را که بستیم فراموش نکرده و از مسیر حق خارج نخواهیم شد. مسیر حسین بن علی(ع) همچنان باقی است و ما گوش به فرمان رهبرمان سید علی خامنه‌ای(دام ظلّه) هستیم. خود و همه برادران و خواهران، رزمندگان و بزرگان را به هدف واحد که همان فلسطین و قدس شریف است، دعوت کرده و امیدوارم که با کنار گذاشتن اختلافات و اتحاد به زودی فلسطین را از اشغال صهیونیست‌ها آزادی کنیم./981/ب914/ر

 

ارسال نظرات