۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۶۷۳۶۰

نسخه الکترونیکی کتاب «سیر تمدن اسلامی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «سیر تمدن اسلامی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «سیر تمدن اسلامی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «سیر تمدن اسلامی» اظهار داشت: یکی از پرسش های انسان های متعهد در ادوار تاریخی، چگونه زیستن است. همه خواهان برخورداری از زندگی آرام و موفقیت در آزمون های سخت زندگی‌اند. این اثر در صدد پاسخ‌گویی به این سؤال برای جوانانی است که در آغاز راه در جست وجویِ یادگیری فنون و مهارت های زندگی و عبور از فراز و نشیب ها و افت و خیزهای آنند.

وی گفت: این اثر کوشیده است با بهره گیری از آیات و روایات و تجارب اندیشمندان، الفبای مهارت های زندگی مانند: توکل، قدرشناسی مهرورزی، صداقت، مسئولیت پذیری، فروتنی، عفو، مدارا، عدالت خواهی و حق محوری را ترسیم نماید.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته شکرالله خاکرند است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب «سیر تمدن اسلامی» با 584 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 210000 ریال در سال 1382 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 52500 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات