۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۶۸۸۴۶
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

دیدار مسؤولان با علما و روحانیان مایه خیر و برکت است

حجت‌الاسلام قدیمی گفت: دیدار مسؤولان استان با علما، روحانیان و خانواده‌های ایشان که در دورترین نقاط روستایی و شهری مشغول تبلیغ هستند، مایه خیر و برکت است.
حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، مسؤول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جلسه برنامه‌ریزی دیدار مسؤولان استان با علما و روحانیان که با حضور جمعی از مسؤولان فرهنگی استان برگزار شد، اظهار کرد: به اذعان همه روحانیان مستقر در روستاها و مناطق دوردست، دیدارهایی که از سوی مسؤولان با آن‌ها و خانواده‌هایشان صورت می‌گیرد، مایه دلگرمی آن‌ها بوده و در روحیه انقلابی و جهادی آن‌ها تأثیر به سزایی دارد.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای تکرار بیشتر این‌گونه دیدارها امری ضروری است.

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی بسیار سنگینی که دشمنان برای به انحراف کشیدن جامعه دینی به کار می‌برند، اعزام روحانیان به روستاها و مناطق، همکاری و همراهی کردن با آن‌ها و پشتیبانی از این مبلغان ازلحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از مسائل بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسؤولان و متولیان فرهنگی باشد.

حجت‌الاسلام قدیمی تأکید کرد: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید در راستای حمایت از روحانیان مستقر در مناطق دورافتاده ازنظر مالی و اعتباری هزینه کنند تا برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی که از سوی روحانیان مستقر در روستاها اجرا می‌شود مثمر ثمر واقع شود.

وی اظهار کرد: بدون شک دیدار با علما و روحانیان و خانواده‌های ایشان که با سختی و مشقت فراوان در روستاها و دورترین مناطق روستایی و شهری مشغول تبلیغ هستند، مایه خیر و برکت است.

مسؤول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از مسؤولان فرهنگی خواست برای پیشبرد اهداف نظام و در حمایت از فعالیت‌های روحانیان مبلغ در روستاها و مناطق مختلف، از هیچ مساعدتی دریغ نکنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات