۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۵۸۲
آيت الله نمازي:

كوتاه آمدن مسؤولان از مواضع نظام هدف اصلي دشمن است

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: دشمن در پروژه جديد خود با ايجاد مشكلات اقتصادي در داخل كشور قصد دارد نظام را تحت تأثير قرار دهد تا مسؤولان نظام را وادار به كوتاه آمدن از مواضع نظام كند.
آيت الله نمازي آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي بعد از ظهر امروز در ديدار اعضاي گروه جهادي شهيد كاظمي، فعاليت هاي گروه هاي جهادي در گرماي طاقت فرساي تابستان و در شهرها و مناطق دور افتاده و محروم را كاري ارزشمند دانست و افزود: شاد كردن مومنين نزد خدا داراي اجر و مزد و پاداش است.

وي افزود: جواناني كه امروز در گروه هاي جهادي در ميدان كمك به محرومين و براي رفع مشكلات مردم محروم تلاش مي كنند، انقلابي فكر مي كنند و انقلابي عمل مي كنند و براساس تدابير رهبر معظم انقلاب به جامعه خدمت مي كنند، سبب افتخار نظام و انقلاب اسلامي هستند.

آيت الله نمازي يكي از كارهاي مهم رفع مشكلات جامعه را توجه به طبقات ضعيف و محروم جامعه دانست و گفت: در دوره اي كه تهديدات و تحريم هاي اقتصادي دشمن روز به روز در حال افزايش است طبقه محروم و ضعيف جامعه بايد حمايت شوند.

وي در ادامه احتمال تهديدات نظامي را محدود خواند و افزود: امروز حمله نظامي دشمن به جمهوري اسلامي ضعيف است از اين رو دشمن با تحريم هاي اقتصادي و جنگ اقتصادي به دنبال ايجاد تنش در بين طبقات ضعيف و محروم جامعه است تا از اين طريق بتواند مردم را در برابر نظام و حاكميت قرار دهد.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: دشمن در پروژه جديد خود با ايجاد مشكلات اقتصادي در داخل كشور قصد دارد نظام را تحت تأثير قرار دهد تا مسؤولان را وادار به كوتاه آمدن از مواضع نظام كند.

آيت الله نمازي يكي از راه هاي مقابله با دشمن در جنگ اقتصادي دشمن با جمهوري اسلامي ايران را فعاليت گروه هاي جهادي براي كمك به حل مشكلات طبقه ضعيف و محروم جامعه اعلام كرد و ابراز داشت: در مسير فعاليت هاي بزرگ و عظيم جهادي، مشكلات عظيم و بزرگي نيز وجود دارد و انجام هيچ فعاليتي بدون مشكلات پيش رو وجود ندارد.

وي فعاليت هاي گروه هاي جهادي را كاري مبارك و ارزشي دانست و افزود: تماشاي صحنه هاي فعاليت گروه هاي جهادي در امور ساختماني و مهندسي، مدرسه سازي و خدمات درماني در مناطق محروم  كشور از رسانه ملي، هر انساني را تحت تأثير قرار مي دهد.  

نماينده ولي فقيه در كاشان انجام هركاري را همراه با تنش ها و مشكلات پيش رو دانست و اظهار داشت: ارتباط با مسؤولان يكي از راهكارهاي حل مشكلات پيش روي گروه هاي جهادي است. 

لازم به ذكر است: گروه جهادي شهيد حاج احمد كاظمي به همت تعدادي از جوانان جهادگر كاشاني در ارديبهشت ماه سال 96  با هدف تلاش براي بهبود وضعيت زندگي محرومين جامعه، گسترش باور، بينش و ارزش هاي اسلامي و انقلابي و تلاش براي شكوفايي استعدادهاي جوانان و به ثمر رسانيدن ايده اي اقتصادي براي تحقق اقتصاد مقاومتي  فعاليت خود را رسما با ثبت معاونت سازندگي ناحيه مقاومت شهرستان در منطقه كاشان آغاز كرد./1307/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات