۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۶۹۶۵۸
امام جمعه نورآباد:

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در گرو عمل به فرمایشات رهبری است

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در گرو عمل به فرمایشات رهبری است، گفت: مردم نیز در مقابل با توجه به نقشی که در حمایت از کالای ایرانی دارند باید در رونق بخشی به اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند.
جنگ اقتصادی - اقتصاد مقاومتی - تولید ملی - پدافند اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: امروز مسأله اصلی کشور رفع مشکلات مردم است.

وی از مردم به عنوان یادگاران و معشوقان امام راحل و سرمایه های انقلاب یاد کرد و تأکید داشت: مسؤولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه نورآباد با تأکید بر اینکه دولت باید با برنامه منسجم، کارشناسی و علمی با مشکلات اقتصادی مملکت مقابله کند، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می کند.

وی به وجود آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: بسیاری از این آسیب ها نتیجه بیکاری و عدم اشتغال و وجود مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام جمیاری تأکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی نیازمند عمل به فرمایشات رهبری، توجه به مؤلفه های اجرایی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های داخلی است.

وی در ادامه اظهار داشت: با حمایت از کالای ایرانی و رونق بخشی به تولیدات داخلی بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می شود و مردم در این زمینه نقش بسزایی بر دوش دارند.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت همکاری و تعامل دولت، مجلس و مردم تأکید کرد و گفت: مشکل اقتصادی، گرانی، بیکاری و افزایش قیمت ارز و طلا بایستی با تلاش دولت و مجلس حل شود.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت بر قیمت ها در بازار خاطرنشان کرد: قوه قضاییه نیز باید اقدامات لازم در راستای مجازات و مصادره اموال اخلالگران اقتصادی که خواسته به ‌حق مردم است را انجام دهد./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات