۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۷۰۱۴۶

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی" خانواده قرآنی" برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی الکترونیک «خانوادۀ قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری رسا، پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و از طریق پرتال جامع علوم و معارف قرآن مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک خانواده قرآنی را به‌صورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان برگزار می‌کند.

توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر کردن کتاب‌ قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی از اهداف برگزاری این مسابقه است.

منبع سؤالات این مسابقه، کتاب «خانواده قرآنی» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‏‌زاده و نشر بوستان کتاب است.

علاقه‌مندان برای دریافت رایگان نسخه الکترونیک کتاب، ابتدا باید برنامه کتابخوان پژوهان را با ارسال عدد ۱ به شماره

۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ و یا از طریق سایت پژوهان (pajoohaan.ir) دریافت کنند. بعد از نصب برنامه و ثبت‌نام با ورود به پژوهان از بخش فروشگاه، کتاب «خانواده قرآنی» را دریافت کنند.

این مسابقه از ۱۰ خرداد‌ماه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) آغاز و کاربران تا ۱۷ تیرماه می‏‌توانند به دریافت و مطالعه کتاب اقدام کنند.

صفحه پاسخ به سوالات مسابقه از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه در سایت پژوهان فعال شده و افرادی که قبلا در سایت ثبت‌نام و کتاب را دریافت کرده‌اند می‌توانند به سوالات مسابقه در زمان مشخص پاسخ دهند.

جوایز این مسابقه بزرگ کتابخوانی، شامل کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب است.

نتایج مسابقه۲۴ تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) اعلام می‌‌شود./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات