۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۷۰۸۷۰
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

عزم و اراده جدی برای حل مشکلات اقتصادی در مسؤولان دیده نمی‌شود

نماینده خبرگان با تأکید بر اینکه کشور از منابع طبیعی و انسانی بسیاری برخوردار است و هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، گفت: عزم و اراده جدی در بین مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی دیده نمی‌شود.
حسینی خراسانی

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم اتحاد بین مردم و مسؤولان گفت: با اتحاد می‌توانیم کشور، ملت، نظام نمونه و مدیریت نمونه‌ای با پیشرفت در حوزه صنعت، تولید، کشاورزی، اخلاق، ادب و فرهنگ به دنیا ارائه دهیم.

وی ادامه داد: از آنجا که تنها کشور و نظامی که با امام صادق (ع) و مذهب تشیع شناخته می‌شود ایران است، باید با الهام از آموزه‌ها و مبانی فکری تشیع و امام صادق (ع) آنچنان پیشرفتی داشته باشیم که جهانیان ایران و مذهب حاکم بر آن را بستایند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری دغدغه اصلی و حرف جدی دوستان و زمینه سوء استفاده دشمنان را مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی دانست  و گفت: اکنون صدر مطالب محافل سیاسی، حوزوی، دانشگاهی، مدیریتی و افکار عمومی مشکل اقتصادی ایران است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به بهره‌مندی ایران از منابع طبیعی و سرمایه‌های انسانی و اینکه در کشور مشکل لاینحلی وجود ندارد، تصریح کرد: کسی در برابر این سخنان رهبر معظم انقلاب مخالفتی نداشته است؛ یعنی همه اذعان دارند که منابع مادی و انسانی خوبی داریم و مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، بنابراین می‌توانیم بر هر مشکلی فائق آییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ادامه داد: از سوی دیگر همه به وجود مشکلات اقتصادی اذعان دارند و این مشکلات قابل انکار نیست؛ کارشناسان و غیر کارشناسان بازار و صنعت ایران را دچار آسیب اساسی و بیمار می‌دانند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بخشی از بدنه نظام، مسؤولان، مدیران، کارگزاران و سیاستگذاران با عزم، اراده و همتی جدی پای کار نیستند؛ مشکل اساسی کشور در عرصه اقتصادی، فقدان عزم و اراده و همت جانانه، دلسوزانه، خیرخواهانه، جهادی و انقلابی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از اینکه همه تنها حرف می‌زنند، گفت: از هیچ کس عملی دیده نمی‌شود؛ همه گفتند که ما از مواضع قطعی و جدی قوه قضائیه حمایت می‌کنیم اما خبر سلطان سکه در رسانه‌ها مطرح شد؛ خبر جوان کم سن و سال با دارایی بهت انگیز از سکه نیز مطرح شد اما حتی معلوم نشد که این‌ها دو مورد است یا یک مورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ادامه داد: در این مورد اصلاً شفاف‌سازی نشد؛ با تأسف فراوان شنیده می‌شود که این سلطان سکه نباید معرفی شود و تا الان هم معرفی نشده است؛ حتی به رمز و با چهره شطرنجی و هویتی نامشخص هم معرفی نشده است؛ اصلاً معلوم نیست که دستگیری او واقعیت دارد یا نه؟ وجود خارجی دارد یا ندارد؟ ایرانی، خارجی، نفوذی و از بدنه نظام است یا از وابستگان و مدیران نظام به شمار می رود؟

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دغدغه اقتصادی دغدغه همه است و از همه دلسوزتر، مشفق‌تر و خیرخواه‌تر رهبری معظم انقلاب فریاد می‌زنند و آقایان می‌گویند که ما هستیم اما هیچ تأثیری در کسب و کار، صنعت، تجارت، سفره و جیب مردم احساس نمی‌شود./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات